مدیر کل انتقال خون خوزستان
خلق حماسه ای از نوع خدمت و حیات بخشی توسط مردم خوزستان در ایام تاسوعا و عاشورا
مدیر کل انتقال خون خوزستان اعلام کرد: مردم استان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با اهدای یک هزار و ۶۹۷ واحد خون، حماسهای از نوع خدمت و حیاتبخشی خلق کردند.
دکتر علی فیضی روز شنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم نوعدوست و فداکار خوزستان که با نیت نذر و عشق به شهدای کربلا در این شبهای عزیز اهدای خون داشتهاند، بیان کرد: یک هزار و ۹۳۲ نفر از مردم استان به مراکز اهدای خون مراجعه کردند که یک هزار و ۶۹۷ نفر موفق به اهدای خون شدند.
وی افزود : از این تعداد یک هزار و ۸۲ نفر از اهداکنندگان مستمر، ۴۶۸ نفر با سابقه و ۱۴۶ نفراهداکنندگان بار اولی بوده اند.
فیضی ادامه داد: این حضور حماسی و انساندوستانه در شبهای تاسوعا و عاشورا، بار دیگر نشان داد که مکتب عاشورا، مکتب بیداری، ایثار و گرهگشایی از کار خلق است.
مدیر کل انتقال خون خوزستان اظهار کرد: افزایش مشارکت جوانان دراهدای خون، یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت هایی است که فرصت های ارزشمندی همچون ماههای محرم و صفر می تواند جوانان را با این فرهنگ انسان دوستانه و نجات بخش آشنا کند.
۱۱ پایگاه انتقال خون در خوزستان شامل۲ مرکز اهدای خون در مناطق چهارشیر و امانیه اهواز و مراکزی در شهرستانهای آبادان، خرمشهر، دزفول، اندیمشک، بهبهان، مسجدسلیمان، ایذه، شوشتر و ماهشهر کار خونگیری را انجام دادند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0