کرونا، سلامت ۳۳۱ نفر دیگر در خوزستان را به غارت برد/شمار قربانیان به ۳۵۱ نفر رسید

کرونا، سلامت ۳۳۱ نفر دیگر در خوزستان را به غارت برد/شمار قربانیان به ۳۵۱ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلا ۳۳۱ نفر دیگر در استان خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر : 288
تاریخ انتشار : شنبه 16 می 2020 - 15:36
کرونا، سلامت ۳۳۱ نفر دیگر در خوزستان را به غارت برد/شمار قربانیان به ۳۵۱ نفر رسید

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: علیرغم هشدار‌ها و تاکید بر رعایت اصول بهداشتی، شاهد روند صعودی ابتلا به این ویروس از روز‌های گذشته تاکنون هستیم.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشت ۳۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس مبتلا شدند و تعداد مبتلایان در استان با احتساب این تعداد به ۶ هزار و ۶۳۶ نفر افزایش یافت که اهواز با ثبت ۱۶۲ مورد، همچنان در صدر است و شهرستان دزفول با ۵۹ مورد در رده بعدی قرار دارد.

احسان پور بیان داشت: همچنین شوش ۲۱ مورد، شوشتر ۱۷ مورد، آبادان ۱۵ مورد، رامهرمز ۱۲ مورد، مسجدسلیمان ۱۰ مورد، کارون ۹ مورد، شادگان ۵ مورد، خرمشهر، اندیمشک و رامشیر هرکدام ۴ مورد، باوی، دشت آزادگان، ایذه و گتوند هر کدام ۲ مورد و شهرستان حمیدیه یک مورد ابتلا را طی مدت مذکور گزارش را کرده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه ۱۱۷ مورد از موارد شناسایی شده سرپایی و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان تاکنون، ۳۵۱ نفر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.