کرونا خیال ماندن در خوزستان در سر می‌پروراند/ابتلا ۱۷۱ نفر دیگر به این ویروس

کرونا خیال ماندن در خوزستان در سر می‌پروراند/ابتلا ۱۷۱ نفر دیگر به این ویروس

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۱ نفر دیگر در استان خوزستان به کرونا ویروس مبتلا شدند.
کد خبر : 249
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 می 2020 - 17:40
کرونا خیال ماندن در خوزستان در سر می‌پروراند/ابتلا ۱۷۱ نفر دیگر به این ویروس

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درخصوص آخرین وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان

گفت: علیرغم هشدار‌ها به مردم مبنی بر اجتناب از تردد‌ها غیرضروری و حضور در تجمعات، همچنان شاهد افزایش شمار مبتلایان به این ویروس در شهر‌های استان هستیم.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان متولی اصلی سلامت استان با بهره گیری از این فرصت، حجم گسترده‌ای از اقدامات بهداشتی و درمانی برای مقابله با کرونا ویروس در دست اقدام دارد که از جمله آن می‌توان به فعال کردن کامل بیمارستان شهید نیاکی به عنوان بیمارستان معین بیماری کرونا ویروس در استان به منظور تقویت و پشتیبانی بیمارستان‌های آیت الله طالقانی، امیر کبیر، امیرالمومنین (ع)، سینا، ابوذر و رازی تعیین شده است.

احسان پور اظهار داشت: با همکاری‌های همه جانبه استانداری تعداد آزمایشگاه‌های استان رو به افزایش است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این ویروس به ۴ هزار و ۶۳۰ مورد افزایش یافت، ضمن اینکه ۷ بیمار جان خود را از دست داد و تعداد قربانیان به ۲۹۷ مورد رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در حال حاضر ۵۵۹ مورد قطعی ابتلا در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند تصریح کرد: تاکنون۳ هزار و ۷۷۴ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.