کرونا در خوزستان لنگر انداخت/تعداد مبتلایان به کرونا به ۳ هزار و ۷۳۲ نفر رسید

کرونا در خوزستان لنگر انداخت/تعداد مبتلایان به کرونا به ۳ هزار و ۷۳۲ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۶ نفر در خوزستان به کرونا ویروس مبتلا شدند و تعداد این بیماران به ۳ هزار و ۷۳۲ نفر رسید.
کد خبر : 210
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 می 2020 - 17:05
کرونا در خوزستان لنگر انداخت/تعداد مبتلایان به کرونا به ۳ هزار و ۷۳۲ نفر رسید

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درخصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان خوزستانگفت: علیرغم هشدار‌ها و ارائه نکات بهداشتی، همچنان شاهد تردد‌های غیرضروری و رعایت نکردن توصیه‌ها از سوی شهروندان هستیم و همین امر سبب شده تا با طوفان ابتلا به این بیماری در استان مواجه شویم.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلا ۱۷۶ نفر دیگر به کرونا ویروس، تعداد مبتلایان به این بیماری در خوزستان به ۳ هزار و ۷۳۲ نفر رسیده است، اظهار داشت: اهواز ۱۱۱ مورد، دزفول ۲۲ مورد، کارون ۹ مورد، شوشتر ۸ مورد، باوی و آبادان ۵ مورد، حمیدیه و خرمشهر هر کدام ۳ مورد، ماهشهر، رامهرمز و بهبهان هر کدام ۲ مورد، رامشیر، امیدیه، لالی و مسجدسلیمان هر کدام یک مورد ابتلا را ثبت کرده اند.

احسان پور تعداد جان باختگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در مدت مذکور را ۱۲ نفر اعلام کرد و افزود: با احتساب این تعداد فوتی، تعداد قربانیان این ویروس در استان به ۲۵۳ نفر افزایش یافت و هم اکنون ۴۱۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.