دفاع از اخلاق اسلامی از سوی سپاه پاسداران

دفاع از اخلاق اسلامی از سوی سپاه پاسداران

فرمانده سپاه خوزستان گفت: سپاه پاسداران ۲ بعدی برای دفاع از اخلاق اسلامی باید حرکت کند و در این مسیر نورانی روز به روز توانمند‌تر شود.
کد خبر : 202
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 می 2020 - 19:47
دفاع از اخلاق اسلامی از سوی سپاه پاسداران

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان گفت: به مناسبت هفته عقیدتی خدمت نماینده، ولی فقیه در خوزستان رسیدیم سپاه پاسداران با ۲ بعد برای دفاع از اخلاق اسلامی باید حرکت کند و در این مسیر نورانی روز به روز توانمند‌تر شود.

او افزود: ارتباط با علما و تدابیر و رهنود‌های مقام معظم رهبری برای کارکرد سپاه پاسداران در حوزه معنویت افزایی لازم است و هرساله در این ایام با نماینده، ولی فقیه در استان دیدار می کنیم.

سردار شاهوار پور بیان داشت: زحمات مربیان، علما و اساتید به ویژه استاد طهری که شاخصه انسان ۲ بعدی بود یادآوری می‌شود و از رهنمود‌های این بزرگوران استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه خوزستان تصریح کرد: ان شاء الله این ایام  به تمامی کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند همکاران عقیدتی سیاسی مبارک باد.

گرامیداشت آزاد سازی شهر هویزه

این مقام مسئول گفت: ایام آزاد سازی هویزه مختص عملیات الی بیت المقدس است که از ۱۰ اردیبهشت ماه الی ۳ خرداد ادامه پیدا کرد و منجر به آزاد سازی خرمشهر شد، اما به دلیل وسعت عملیات مناطق مختلفی در این ایام آزاد شد از جمله شهر هویزه بود.

او ادامه داد: شهر هویزه در اوایل جنگ تحمیلی مظلومانه از سوی دشمن بعثی در سال ۵۹ به کلی تخریب شد مردم آوراه شدند با تلاش و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس در ۱۸ اردیبهشت سال ۶۱ شهر هویزه از دست متجاوزان آزاد شد که این روز را گرامی می‌داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.