رییس جهاد کشاورزی خوزستان حامی کشاورزان نیست / محصول کشاورزان مشتری ندارد / فکری بکنید

کشاورزان استان در وضع خوبی نیستند.
کد خبر : 189
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 می 2020 - 9:03
رییس جهاد کشاورزی خوزستان حامی کشاورزان نیست / محصول کشاورزان مشتری ندارد / فکری بکنید

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بجای کمک کردن به کشاورزان فقط با دادن آمار تولیدات کشاورزی خود به تهران پز می دهد و بابت این آمار به خود می بالد در حالی که کشاورزان استان در وضع خوبی نیستند.

 

نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: در حالی که این روزها محصول کشاورزان مانند پیاز و گوجه و خیار و هویج روی زمین مانده و عملا مشتری ندارد ولی متاسفانه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بجای کمک کردن به کشاورزان فقط با دادن آمار تولیدات کشاورزی خود به تهران پز می دهد و بابت این آمار به خود می بالد در حالی که کشاورزان استان در وضع خوبی نیستند.

سید فاضل شرفی افزود: طی روزهای اخیر کشاورزان استان بابت نبودن مشتری و پایین آمدن قیمت محصول به مرز بیچارگی رسیده اند و حتی محصول پیاز و خیار آنها کیلویی ۳۰۰ تومان هم مشتری ندارد و در این شرایط که رییس جهاد کشاورزی استان باید به داد کشاورزان برسد ولی عملا خبری از حمایت نیست و واقعا آقای چنگلوایی آمار تولیدات کشاورزی استان که شما از آن بعنوان دستاوردهای خود در بخش کشاورزی به تهران گزارش می دهید فقط برای پز دادن شماست؟! – شما که بعنوان متولی بخش کشاورزی استان مرتبا آمار تولیدات کشاورزی استان را به تهران گزارش می دهی اکنون باید بدانی که کشاورزان بدبخت شده اند و عملا شما برای کمک و حمایت از کشاورزان برنامه ای ندارید و در واقع در کنار کشاورزان نیستید.

وی گفت: تولیدکنندگان نابود شده اند و وقت آن رسیده که رییس جهاد کشاورزی استان به داد تولیدکنندگان برسد.

نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: در حالی که هزینه های تولید در بخش کشاورزی استان بسیار بالا رفته ولی این روزها کشاورزان که فصل برداشت محصول گوجه، خیار، سیب زمینی و پیاز است شرایط به گونه ای شده که بجز ضرر چیزی نصیب کشاورز نمی شود و کشاورز مجبور است بدلیل نبودن مشتری محصول خود را با پایین ترین قیمت به دلال بفروشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.