کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت در گتوند

کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در گتوند

تصادفات شهری منجر به فوت در این شهرستان در سال ۹۸ رخ نداده است و میزان این حوادث نسبت به سال قبل از آن، کاهش ۱۰۰ درصدی نشان می‌دهد.
کد خبر : 971
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 جولای 2020 - 17:44
کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در گتوند

حسین سلاسل معاون برنامه ریزی فرماندار گتوند گفت: تصادفات شهری منجر به فوت در این شهرستان در سال ۹۸ رخ نداده است و میزان این حوادث نسبت به سال قبل از آن، کاهش ۱۰۰ درصدی نشان می‌دهد.

او کاهش تصادفات رانندگی منجر به فوت را نتیجه نشست‌های مستمر، اجرای مصوبات و تلاش شبانه روزی پلیس راهور و اعضای شورای ترافیک و همچنین فرهنگ صحیح رانندگی شهروندان در این شهرستان عنوان کرد.

سلاسل به عملکرد و اقدامات مطلوب و موثر راهنمایی و رانندگی گتوند اشاره کرد و از زحمات و تلاش‌های رئیس پلیس راهور این شهرستان و همچنین تدابیر راهبردی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در کاهش تصادفات و بررسی مصوبات شورای ترافیک شهرستانی تشکر و قدردانی نمود.

معاون برنامه ریزی فرماندار گتوند به مشکلات جاده‌های روستایی، بین شهری و بین شهرستانی اشاره کرد و  بیان داشت: اگر چه این شهرستان در تصادفات شهری منجر به فوت کاهش ۱۰۰ درصدی داشته است، اما به علت استاندارد و ایمن نبودن جاده‌های روستایی، بین شهری و بین شهرستانی حوادث زیادی منجر به مصدوم و فوت شدن شهروندان رخ می‌دهد و نیاز است ادارات و دستگاه‌های استانی ذیربط اعتبار مناسبی برای رفع مشکلات و توسعه راه‌های شهری و روستایی به این شهرستان اختصاص دهند.

احداث جاده کمربندی جدید از نیاز‌های گتوند

او با بیان اینکه کمربندی شهر گتوند به علت مشکلات زیاد مناسب نیست و کمربندی جدیدی برای این شهر باید برای کاهش ترافیک شهری و تسهیل در تردد احداث شود، اظهار کرد: احداث طرح کمربندی جدید از سوی ادارات و دستگاه‌های عضو شورای ترافیک در حال بررسی است که برای اجرای آن نیز نیازمند اعتبار لازم هستیم تا هرچه سریعتر صورت گیرد.

شهرستان گتوند دارای ۲ بخش مرکزی و عقیلی و ۵ شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و نیز ۴۵ روستا است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.