آتش سوزی در تنگ تکاب بهبهان

آتش سوزی در تنگ تکاب بهبهان

آتش سوزی در منطقه تنگ تکاب، کوه های مشرف به خائیز و سد مارون بهبهان رخ داد
کد خبر : 918
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 جولای 2020 - 19:17
آتش سوزی در تنگ تکاب بهبهان

آتش سوزی در منطقه تنگ تکاب، کوه های مشرف به خائیز و سد مارون بهبهان رخ داد که سخت گذر بودن مسیر عملیات اطفای حریق را با مشکل مواجه کرده است.

با توجه به وزش بادهای فصلی در این منطقه آتش زبانه کشان در حال پیش روی است و روابط عمومی هیئت کوهنوردی بهبهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع کوهنوردان رسانده می‌شود مسیر ره برک در حال سوختن است و لطفا برای اطفا کمک کنید.

محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: با همکارن اداره حفاظت محیط زیست در بهبهان صحبت کردیم در منطقه آتش سوزی رخ داده و برای اطفای این حریق نیرو‌ها اعزام شدند.

او در خصوص میزان خسارت این آتش سوزی بیان داشت: وسعت و میزان خسارت اعلام نشده است، اما کارشناسان در حال ارزیابی هستند که نتایج آن اطلاع رسانی می‌شود.

یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان گفت: درحال حاضر ۷۵ نفر از گروه‌های امدادی در کوهستان تنگ تکاب برای مهار و خاموش کردن آتش تلاش می‌کنند و به دلیل وزش باد در کوهستان زمان دقیقی را برای خاموش کردن آتش نمی‌توان تعیین کرد، اما درصورت مساعد بودن هوا تا امشب آتش مهار خواهد شد.

او افزود: تنگ تکاب منطقه‌ای کوهستانی و دوردست است و فعلا نمی‌توان علت دقیق بروز این حادثه را بیان کرد و پس از مهار آتش، علت آن بررسی خواهد شد و درحال حاضر امکان برآورد میزان خسارت وارده در این حادثه وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.