ارتقا یافتن شبکه دیتا در رامشیر

ارتقا یافتن شبکه دیتا در رامشیر

افزایش حجم مصرفی اینترنت از سوی مشترکان و به منظور ارائه خدمات مطلوب، عملیات توسعه، بهینه سازی و ارتقای شبکه دیتا در شهرستان رامشیر در دستورکار قرار گرفت.
کد خبر : 898
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 جولای 2020 - 18:09
ارتقا یافتن شبکه دیتا در رامشیر

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به شرایط موجود و افزایش حجم مصرفی اینترنت از سوی مشترکان و به منظور ارائه خدمات مطلوب، عملیات توسعه، بهینه سازی و ارتقای شبکه دیتا در شهرستان رامشیر در دستورکار قرار گرفت.

او بیان کرد: کارشناسان متخصص معاونت شبکه مخابرات منطقه خوزستان در شهرستان رامشیر، با انجام عملیات فنی و نصب تجهیزات فنی، راه اندازی سوییچ جدید را انجام دادند.

فلاح زاده با بیان اینکه با نصب و راه اندازی سوییچ جدید و انجام عملیات فنی و افزایش پهنای باند، مشترکان اینترنت خانگی و دیگر سرویس‌های اختصاصی در رامشیر از شبکه دیتای مطلوب تری بهره‌مند شدند، اظهار داشت: به منظور انجام پروژه عملیات توسعه و ارتقای شبکه دیتا در این شهرستان مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، تجهیز و ارتقاء تکنولوژی در این سایت‌ها با هدف توسعه و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول در این مناطق و بهره مندی مشترکان از اینترنت پرسرعت همراه انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.