زباله‌های بیمارستانی در ایذه کجا دفن می‌شوند؟

زباله‌های بیمارستانی در ایذه کجا دفن می‌شوند؟

زباله‌های بیمارستانی پس از ضدعفونی شدن باید در سایت دفن زباله تخلیه شوند، ولی این شهرستان از داشتن چنین مکانی محروم است.
کد خبر : 877
تاریخ انتشار : جمعه 3 جولای 2020 - 17:44
زباله‌های بیمارستانی در ایذه کجا دفن می‌شوند؟

حسین شاهولی مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: زباله‌های بیمارستانی پس از ضدعفونی شدن باید در سایت دفن زباله تخلیه شوند، ولی این شهرستان از داشتن چنین مکانی محروم است.

او افزود: براساس دستورالعمل‌های بهداشتی، باید زباله‌های بیمارستانی بوسیله دستگاه مخصوص ضدعفونی و بی‌خطرسازی و سپس به سایت دفن زباله منتقل شوند، ولی پس از گذشت سال ها، شهرستان ایذه همچنان با مشکل نبود سایت زباله مواجه است.

شاهولی اظهار داشت: در صورتیکه مکانی برای دفن زباله بیمارستانی در اختیار شبکه بهداشت و درمان ایذه قرار گیرد، این نوع زباله‌ها با مخلوط آهک دفن می‌شوند، اما در این زمینه هم با ما همکاری نمی‌شود، البته مشکل دفن زباله فقط مختص بیمارستان نیست و همه شهرستان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه با اشاره به اخذ مجوز‌های لازم برای ساخت مکانی به منظور نصب یک دستگاه ضدعفونی جدید در بیمارستان شهدای این شهرستان اشاره و بیان کرد: تلاش می‌کنیم هرچه زودتر این مکان احداث و دستگاه مذکور نصب شود و بخشی از مشکلات مربوط به زباله‌های بیمارستانی و عفونی رفع گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.