مبتلا شدن فرماندار شوش به ویروس کرونا

مبتلا شدن فرماندار شوش به ویروس کرونا

تست کرونای عدنان غزی فرماندار این شهرستان مثبت شد
کد خبر : 871
تاریخ انتشار : جمعه 3 جولای 2020 - 17:42
مبتلا شدن فرماندار شوش به ویروس کرونا

عبدالحسن آل کثیر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شوش گفت: تست کرونای عدنان غزی فرماندار این شهرستان مثبت شد و براساس توصیه پزشکان در قرنطینه خانگی بسر می‌برد و حال عمومی او خوب گزارش شده است.

او اظهار داشت: به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع برای ریشه کنی در شهرستان شوش از سوی شهروندان الزامیست.

پیش از این نیز ابتلای محمد نجاتی‌پور فرماندار باغملک به بیماری کرونا تایید شده است، ضمن اینکه تست کرونای علیرضا ورناصری نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی مثبت اعلام شد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا روز جمعه ۱۳ تیرماه ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

بیماری کرونا همه جهان را در بر گرفته است. مردم برای کمک به کنترل این بیماری، فاصله گذاری فیزیکی تا یک و نیم متر، شست‌وشوی مداوم دست‌ها و استفاده از ماسک را رعایت کنند. ماسک باید برای همه باشد و اگر یک نفر استفاده کرده و بقیه استفاده نکنند، حقوق بقیه مردم نادیده گرفته شده است. با رعایت این موارد می‌توانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را متوقف کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.