رتبه اول خوزستان در کشف سلاح های غیر مجاز

رتبه اول خوزستان در کشف سلاح های غیر مجاز

فرمانده انتظامی استان خوزستان در نشست با اصحاب رسانه گفت: مجموعه ناجا برای تامین امنیت استان و مردم بصورت شبانه روزی تلاش می‌کند.
کد خبر : 811
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 ژوئن 2020 - 18:59
رتبه اول خوزستان در کشف سلاح های غیر مجاز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در نشست با اصحاب رسانه گفت: مجموعه ناجا برای تامین امنیت استان و مردم بصورت شبانه روزی تلاش می‌کند.

او با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۹ طرح جمع آوری سلاح و مهمات اجرا شده که در این طرح ها، ۲ هزار و و ۵۰ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز در سطح استان کشف شده که در نوع خود این کشفیات بی سابقه است.

سردار عباس زاده بیان کرد: همچنین در مدت مذکور ۲۰ هزار فشنگ جنگی و شکاری کشف گردید و یکهزار و ۵۴۰ نفر در ارتباط با این تیراندازی‌ها دستگیر شدند، ضمن اینکه ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، افزایش ۴۴ درصدی نشان می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی، شناسایی و دستگیری ۱۱۷ قاچاقچی و ۵۵۲ خرده فروش و کشف بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹۲۰ میلیارد ریال را از دیگر نتایج اجرای طرح‌های جمع آوری سلاح و دستگیری عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز عنوان کرد و ادامه داد: در ۳ سال اخیر شاهد کاهش جرائم خشن در سطح استان خوزستان هستیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: در حوزه امنیت اخلاقی نیز با افرادی که نسبت به کشف حجاب در خودرو اقدام می‌کنند و تعداد آن‌ها بسیار اندک است، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.