تاکید مسئولان بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

تاکید مسئولان بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بهترین و مهمترین راه پیشگیری از این ویروس است
کد خبر : 779
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2020 - 18:49
تاکید مسئولان بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

حیدر کاظمی فرماندار اندیکا گفت: بیماری کرونا ویروس تعارف بردار نیست رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بهترین و مهمترین راه پیشگیری از این ویروس است همچنین برگزاری یک جلسه در هر هفته نشان از اهمیت جدی موضوع است.

او بیان داشت: روند وضعیت آمار کرونا در استان طبق همان روال سابق است بنابراین به آمار تعدادی از خبرگزاری‌های غیر رسمی نباید اعتماد کرد که نتیجه آن نگرانی برای مردم خواهد بود.

کاظمی افزود: دستگاه‌های اجرایی و اداری باید با کاهش فشار روانی مردم برای همکاری بهتر و مناسب‌تر در جهت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی گام بردارند، چرا که رعایت موازین بهداشتی  در پیشگیری از ویروس منحوس موثر است.

رئیس شورای سلامت اندیکا تصریح کرد: ادارات بهزیستی و کمیته امداد بایستی نسبت به تهیه بسته‌های حمایتی جهت خانواده‌های درگیر بیماری کرونا، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاع رسانی در خصوص شیوه نامه پرداخت تسهیلات ویژه بنگاه‌های زود بازده و شبکه بهداشت و درمان ضمن افزایش غربالگری و نمونه گیری را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار این شهرستان ادامه داد: اداره آموزش و پرورش در زمینه حفظ سلامت دانش آموزان شرکت کننده در آزمون و ثبت نام کلیه مدارس تحت پوشش در سامانه سلامت همکاری کند همچنین در صورت مبتلا شدن دانش آموزان موضوع با فوریت به شبکه بهداشت و درمان اطلاع داده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.