اخرین نصب تجهیزات فوق سنگین پتروشیمی مسجدسلیمان

اخرین نصب تجهیزات فوق سنگین پتروشیمی مسجدسلیمان

عملیات نصب کاربامات کندانسور در پتروشیمی این شهرستان که محل تولید محلول کربومات است و پس از این تجهیزات محلول تولیده شده به رآکتور اوره جهت تغلیظ و تولید اوره ارسال می‌شود، انجام شد.
کد خبر : 773
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2020 - 18:46
اخرین نصب تجهیزات فوق سنگین پتروشیمی مسجدسلیمان

صالحی نیامجری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی مسجد سلیمان گفت: ️عملیات نصب کاربامات کندانسور در پتروشیمی این شهرستان که محل تولید محلول کربومات است و پس از این تجهیزات محلول تولیده شده به رآکتور اوره جهت تغلیظ و تولید اوره ارسال می‌شود، انجام شد.

او بیان داشت: وزن این تجهیزات ۴۰۶ تن بود و تکنولوژی و دانش فنی این تجهیز، متعلق به شرکت تویو ژاپن به عنوان لایسنسور واحد اوره بوده که ساخت آن در شرکت FBM ایتالیا صورت پذیرفته است و با اتمام این نصب، سایر فعالیت‌های باقی مانده، به سرعت انجام و امید است در سال جهش تولید، راه اندازی و تولید محصول در این کارخانه محقق ‌شود.

صالحی نیا افزود: با توجه به وزن این وسیله فوق سنگین و موقعیت قرار گیری آن، به دلیل نصب سایر تجهیزات و سازه‌های فلزی و اجرای پایپینگ، از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین عملیات این مگا پروژه  نصب کاربامات کندانسور بود که تاکنون مورد مشابه نداشته است.

مجری طرح اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، گفت: این عملیات دقیقا مطابق با برنامه زمان بندی از قبل پیش بینی شده و همچنین براساس روش‌های فنی مربوطه که صفر تا ۱۰۰ آن از سوی متخصصان داخلی و با همکاری شرکت مهندسی پر آور به عنوان MC طرح، بدون حضور پیمانکار خارجی که به علت شیوع کرونا، امکان حضور و تکمیل فعالیت‌های باقی مانده را نداشت، صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.