لزوم حمایت از کشاورزان خوزستان

لزوم حمایت از کشاورزان خوزستان

به دلیل وجود تحریم‌ها، گرانی نهاده‌های کشاورزی و شرایط کرونا و برای حمایت از کشاورزان، عباس پاپی زاده نماینده‌ی وقت دزفول و عضو کمیسیون کشاورزی با درخواست نظام صنفی در نامه‌ای از وزیر جهاد کشاورزی درخواست تخفیف برای اراضی هیئتی را داشت.
کد خبر : 761
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 ژوئن 2020 - 17:33
لزوم حمایت از کشاورزان خوزستان

بهمن دریکوند دبیر نظام صنفی کشاورزان دزفول گفت: به دلیل وجود تحریم‌ها، گرانی نهاده‌های کشاورزی و شرایط کرونا و برای حمایت از کشاورزان، عباس پاپی زاده نماینده‌ی وقت دزفول و عضو کمیسیون کشاورزی با درخواست نظام صنفی در نامه‌ای از وزیر جهاد کشاورزی درخواست تخفیف برای اراضی هیئتی را داشت.

او افزود: وزیر جهاد کشاورزی به رئیس سازمان امور اراضی دستور حداکثر تخفیف را صادر کرد و سپس در ذیل همین نامه رئیس کشوری این سازمان به رئیس امور اراضی استان دستور اخذ ۴۰ درصد را داد و بخشودگی ۶۰ درصدی اجاره بهای زمین‌های کشاورزی را اعلام کرد.

دریکوند بیان داشت:، اما این دستور محقق نشد و کشاورزان استان به دلایل مختلف دچار ضرر و زیان بسیار شده اند که این امر موجب از دست رفتن سرمایه‌ی کشاورزان شد و لازم است نسبت به تخفیف و بخشودگی اجاره بهای زمین‌های کشاورزی اقدامات لازم به عمل آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.