پلمب ۸ واحد صنفی در اندیمشک

پلمب ۸ واحد صنفی در اندیمشک

در بازرسی‌های اصناف این شهرستان ۸ واحد صنفی به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند و بازرسی‌های مستمر به صورت روزانه ادامه دارند طی امروز با تلاش ناظران کار بازرسی از ۳۰ واحد صنفی صورت گرفت.
کد خبر : 758
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 ژوئن 2020 - 17:32
پلمب ۸ واحد صنفی در اندیمشک

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: در بازرسی‌های اصناف این شهرستان ۸ واحد صنفی به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی  پلمب شدند و بازرسی‌های مستمر به صورت روزانه ادامه دارند طی امروز با تلاش  ناظران کار بازرسی از ۳۰ واحد صنفی صورت گرفت.

او با تاکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای ریشه کن کردن کرونا ویروس افزود: شهروندان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر از همیشه همکاری کنند چراکه همکاری مردم در شرایط کنونی و برای عبور از وضعیت قرمز ضروری است.

جهانگیری تصریح کرد: اگر فردی دارای علائم بیماری کرونا از جمله تب، سردرد، سرفه بود سریعا خود را قرنطینه خانگی کرده و از حضور در جمع خوداری نماید. حتما این افراد مشکوک به بیماری بامراجعه به مراکز ۱۶ ساعته و با تشخیص پزشک تست کرونا را انجام دهند.

همچنین به منظور حفظ سلامت شهروندان و مبارزه و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، شهرداری اندیمشک اقداماتی فوری از جمله ضد عفونی و گندزدایی ادارات و اماکن عمومی شهر، اطلاع رسانی از طریق بلندگوی سیار و اجرای طرح غربالگری کارکنان و ارباب رجوع را بصورت عاجل در دستور کار خود قرار داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.