کاهش میزان خاموشی برق در اهواز

کاهش میزان خاموشی برق در اهواز

کاهش میزان خاموشی برق در این شهر تا ۳۲ درصد را به ازای هر مشترک با اجرای پروژه‌های زیرساختی و عملیاتی در سطح شبکه داریم.
کد خبر : 740
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 ژوئن 2020 - 19:14
کاهش میزان خاموشی برق در اهواز

حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: کاهش میزان خاموشی برق در این شهر تا ۳۲ درصد را به ازای هر مشترک با اجرای پروژه‌های زیرساختی و عملیاتی در سطح شبکه داریم.

او بیان داشت: شاخص میزان خاموشی به ازای هرمشترک در سال، از یکهزار و ۱۲۴ دقیقه در سال ۹۷ به عدد ۷۵۹ دقیقه در پایان سال ۹۸ در اهواز رسید که این شاخص در حوزه شهری اهواز عدد ۴۲۲ دقیقه در سال است.

کریمی با اشاره به راه‌اندازی ۲ مرکز مهم نگهداری و تعمیرات شبکه برق فشار متوسط برای کار با خطوط برق‌دار در شرق و غرب اهواز افزود: بیش از ۷۱ هزار عملیات نصب و اصلاح شبکه برق ۳۳ و ۱۱ هزار ولت بدون اعمال خاموشی انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: از اقدامات صورت گرفته برای کاهش خاموشی، افزایش ظرفیت خطوط توزیع، تعویض بیش از ۷۸هزارمقره و بیش از۲۲هزار فیوز قطع کننده، نصب تعداد ۵ هزار و۸۰ اسپیسر، نصب ۱۰هزار و ۲۳۹ بوش اسپلایس، تعویض بیش از یکهزار و ۴۸۰ پایه فرسوده، مقاوم سازی تعداد ۵ هزار و ۱۲۰ پایه بتونی شبکه فشار متوسط، هرس درختان متداخل در خطوط و اعزام گروه‌های شناسایی عیوب شبکه بود.

این مقام مسئول گفت: با ایجاد ساختار‌های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه بهره برداری، رویت پذیری خطوط شبکه برق فشار متوسط به ۱۰۰ درصد رسیده و قدرت مانور و پایداری شبکه افزایش یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.