برخورد قطار و پژو در شوش

برخورد قطار و پژو در شوش

برخورد قطار با یک دستگاه پژو منجر به کشته شدن هر سه سرنشین آن که از ساکنان روستای جوی مجید در مسیر چعب شوش هستند،شد.
کد خبر : 719
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 ژوئن 2020 - 18:58
برخورد قطار و پژو در شوش

غلامعلی مجدیان، بخشدار شاوور از توابع شهرستان شوش گفت:برخورد قطار با یک دستگاه پژو منجر به کشته شدن هر سه سرنشین آن که از ساکنان روستای جوی مجید در مسیر چعب شوش هستند،شد.

مجدیان افزود: این حادثه در روستای مزرعه سه اتفاق افتاده است.

او یادآور شد: این سه کشته شده برای شرکت در مراسم فاتحه‌خوانی یکی از ریش‌سفیدان منطقه رفته بودند که در مسیر با قطار برخورد کرده و کشته می‌شوند.

عدنان غزی فرماندار شوش نیز در تشریح جزییات بیشتر درباره این خبر گفت: قطار مسافربری که حدود ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در محدوده شهرستان شوش با یک خودروی سواری پژو برخورد کرده بود با تعویض لوکوموتیو به سمت تهران حرکت کرد.

غزی گفت: قطار اهواز – تهران پس از تصادف با خودروی سواری پژو با کمک مسئولان راه آهن جنوب و شهرستان شوش به ایستگاه بامدژ منتقل شد و با تغییر لوکوموتیو با اندکی تاخیر به سمت مقصد حرکت کرد.

او با بیان اینکه مسافران این قطار هیچ آسیبی ندیدند، گفت: متاسفانه در این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروی سواری که از اهالی شهرستان شوش بودند، جان خود را از دست دادند.

اهالی منطقه به ویژه روستای مزرعه سه از نبود حفاظ برای راه آهن گلایه دارند، زیرا چندین بار در این نقطه تصادف قطار با احشام و اهالی منطقه رخ داده است.

ایستگاه‌های راه آهن آهودشت، میان آب، هفت تپه و شوش در محدوده شهرستان شوش هستند که این حادثه در بین ایستگاه بامدژ شهرستان اهواز و آهودشت شوش از توابع بخش شاوور رخ داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.