پیام سید علی مرعشی بمناسبت هفته قوه قضائیه

هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاشگران خدوم و متعهد عرصه قضاست.
کد خبر : 715
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژوئن 2020 - 6:26
پیام سید علی مرعشی بمناسبت هفته قوه قضائیه

حجت الاسلام سید علی مرعشی از خطبا و حقوقدانان خوزستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی(ره)، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در این پیام آمده است: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان های مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمانهای نظام و انقلاب دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالتهای مهم دستگاه قضایی است.

هفته اول تیر یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است. یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاشگران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

به همین مناسبت برخود لازم می دانم هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم و متعهد و دست اندرکاران امر قضاوت بویژه در استان خوزستان و همچنین رییس دستگاه قضا که در تلاش است مشکلات قضایی مردم را به شیوه‌های مدرن و با نهایت جدیت حل کند و از خود کارنامه امیدبخشی را در قوه قضائیه نمایش دهد تبریک گفته و از پیشگاه باریتعالی برای این عزیزان توفیق در خدمت به مردم و پاسداری از قانون و عدالت آرزومندم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.