تکمیل شدن پروژه‌های عمرانی مسجدسلیمان در اولویت قرار دارد

تکمیل شدن پروژه‌های عمرانی مسجدسلیمان در اولویت قرار دارد

پروژه‌های عمرانی در شهرک ولیعصر (عج) ارتش، روند احداث فرودگاه، پروژه احداث مسکن برای اهالی مناطق زلزله زده، پروژه کمربندی شهرستان، پارک ۵۰ هکتاری و مناطق آلوده به نفت بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.
کد خبر : 689
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 ژوئن 2020 - 19:05
تکمیل  شدن پروژه‌های عمرانی مسجدسلیمان در اولویت قرار دارد

محمد حری مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان گفت: از پروژه‌های عمرانی مسجدسلیمان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بازدید بعمل آمد.

او افزود: در این بازدید مسائل مربوط به پروژه‌های عمرانی در شهرک ولیعصر (عج) ارتش، روند احداث فرودگاه، پروژه احداث مسکن برای اهالی مناطق زلزله زده، پروژه کمربندی شهرستان، پارک ۵۰ هکتاری و مناطق آلوده به نفت بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.

حری بیان داشت: مقرر گردید ۵۰۰ واحد از شهرک ولیعصر تا پایان امسال تکمیل شود، همچنین با هماهنگی اداره کل فرودگاه‌های استان خوزستان، کارشناسان ایمنی و نظارت پروازی به همراه نماینده اداره کل دفتر فنی و با هماهنگی فرمانداری طی هفته آینده نسبت به تهیه الزامات و بررسی شرایط جهت استاندارد سازی فرودگاه اقدام نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: طی ۲ هفته آینده هماهنگی لازم جهت حضور مدیرکل نظارت بر عملیات هوایی سازمان هواپیمایی کشور به منظور تصمیم گیری درخصوص جانمایی احداث ترمینال فرودگاه در محل بعمل آید، ضمن اینکه با توجه به اهمیت موضوع احداث کمربندی شهر مسجدسلیمان مقرر گردید برآورد ادامه کار و دیون پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی احصا و به اداره کل دفتر فنی ارائه گردد تا موضوع کمک به تامین اعتبار از محل استانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیری شود.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان ادامه داد: همچنین مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی موضوع برگزاری مناقصه برای احداث ۱۱ کیلومتر از محور مسجد سلیمان به لالی و همچنین ۱۰ کیلومتر از محور سه راهی لالی به عنبر را از شرکت ساخت پیگیری نمایند.

او بر پیگیری موضوع تامین قیر برای آسفالت معابر شهری که به دلیل نبود جاده کمربندی آسیب دیده اند از طریق اداره کل دفتر فنی استانداری تاکید کرد و اذعان داشت: همچنین با توجه به تعهد فرمانداری مبنی بر نیاز ۲۰ کیلومتر لوله آب جهت آبرسانی به ۷۳ روستای شهرستان باید موضوع مذکور از سوی اداره کل دفتر فنی از شرکت آبفا استان خوزستان تا حصول نتیجه پیگیری گردد تا در صورت تامین لوله ها، فرمانداری از نسبت به انجام عملیات و با استفاده از ظرفیت شهرستانی اقدام نماید.

محمد حری اظهار داشت: با توجه به مشکلات حقوقی در پروژه پارک ۵۰ هکتاری و بلوار دوم، مقرر گردید گزارش این پروژه‌ها از سوی فرمانداری به اداره کل دفتر فنی جهت بررسی ارائه گردد، ضمن اینکه موضوع احداث مسکن برای اهالی مناطق زلزله زده در جلسه آتی کمیته بازسازی استان بررسی و تصمیم گیری شود.

براساس این گزارش؛ محمد پاکدل فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان، فرمانده یگان هوانیروز شهید آسیایی، معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و سایر مدیران شهرستانی در این بازدید حضور داشتند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.