پروژه گازرسانی آغاز شد

پروژه گازرسانی آغاز شد

امروز پنجشنبه ۲۹ خردادماه با حضور استاندار خوزستان پروژه گاز رسانی به روستا‌های بخش سوسن شهرستان ایذه آغاز شد
کد خبر : 683
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 ژوئن 2020 - 18:56
پروژه گازرسانی آغاز شد

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: با تلاش مسئولان، پروژه گازرسانی به روستا‌های بخش سوسن شهرستان ایذه امروز پنجشنبه ۲۹ خردادماه آغاز شد.

استاندار خوزستان افزود: هزینه گازرسانی به روستا‌های این بخش به ازای هر خانوار حدود ۲۴ میلیون تومان بود که پرداخت این مبلغ برای مشترکان مقدور نبود و به همین دلیل طی نشست‌ها و گفت‌وگو‌هایی که با زنگنه وزیر نفت داشتیم، خواستار تقبل هزینه گازرسانی شدیم و او نیز موافقت کرد.

شریعتی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش سوسن جزو مناطق سردسیر و صعب العبور استان خوزستان محسوب می‌شود، گازرسانی به روستا‌های این بخش امری ضروری است و مقدمات این عملیات فراهم شد و امروز شاهد آغاز پروژه گازرسانی به خانه‌های روستاییان در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود و تلاش می‌کنیم این مشکل در سایر روستا‌های استان نیز رفع شود و مابقی مابه التفاوت تا مصوبه دولت وزارت نفت از اعتبارات خود تقبل خواهد کرد.

استاندار خوزستان بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه بزرگ زیرساخت‌های توسعه را فراهم می‌کند، ضمن اینکه به استاندار‌های زندگی نزدیک می‌شوند و شرایط برای تولیدات محصولات کشاورزی، توسعه گلخانه ها، صنایع تبدیلی و… بیش از پیش فراهم خواهد شد، ضمن اینکه گازرسانی به سایر روستا‌ها از جمله شهرستان باغملک و رفع محرومیت‌ها در دستورکار قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.