تولید کالای بهداشتی در خوزستان

تولید کالای بهداشتی در خوزستان

۲۰ واحد تولید کننده لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده دست در استان فعال هستند و در این شرایط کرونایی لوازم مورد نیاز استان و کشور را تولید می‌کنند.
کد خبر : 620
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 ژوئن 2020 - 17:57
تولید کالای بهداشتی در خوزستان

امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۲۰ واحد تولید کننده لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده دست در استان فعال هستند و در این شرایط کرونایی لوازم مورد نیاز استان و کشور را تولید می‌کنند.

او اظهار داشت: در این واحد‌های تولیدی ماسک سه لایه، دستکش یکبار مصرف پلاستیکی، لباس یکسره پزشکی، الکل اتانول، ژل و محلول ضدعفونی کننده دست، ضدعفونی کننده محیط و مایع دست شویی تولید می‌شود.

نظری بیان داشت: میزان تولید این واحد‌ها از زمان راه‌اندازی آن‌ها که همزمان با شیوع کرونا ویروس بوده، ۱۰ هزار و ۹۰۰ عدد ماسک سه لایه، یک میلیون و ۹۵۹ هزار و ۳۲۰ عدد دستکش پلاستیکی، ۲۲۳ هزار و ۲۲۵ عدد لباس یکسره، ۱۰ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۳۳۸ لیتر الکل اتانول، ۹۹۶ هزار و ۶۴۰ کیلوگرم محلول ضدعفونی کننده،۴۱ هزار و ۲۵۶ کیلوگرم ضدعفونی کننده محیط و ۴۱ هزار و ۹۹۴ کیلوگرم مایع دستشویی بوده است.

رئیس سازمان صمت خوزستان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در خوزستان تلاش شد تا با تغییر کاربری خط تولید برخی واحد‌های تولیدی و یا راه‌اندازی کارگاه‌های جدید تولید لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، کمبود این کالا‌ها در این استان برطرف شود، تصریح کرد: هم اکنون میزان تولید این کالا‌ها به اندازه‌ای است که خوزستان توانایی عرضه این کالا‌ها به سایر استان‌ها را دارد و در تولید کالا‌های بهداشتی و محافظتی خودکفا شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.