مهد‌های کودک از امروز باز گشایی شدند

مهد‌های کودک از امروز باز گشایی شدند

در شهرستان‌های منطقه سفید و زرد مهد‌های کودک موظف به فعالیت با نصف ظرفیت برای کودکان زیر ۲ سال و ۲ تا ۴ سال بوده و در مناطق سفید برای کودکان ۵ و ۶ سال فعالیت آزاد و در مناطق زرد فعالیت مهد‌های کودک برای کودکان ۵ و ۶ سال با نصف ظرفیت و با اولویت مادران شاغل است.
کد خبر : 614
تاریخ انتشار : شنبه 13 ژوئن 2020 - 18:41
مهد‌های کودک از امروز باز گشایی شدند

محمدرضا عباسی معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان گفت: پیرو مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور ، کلیه مهد‌های کودک بازگشایی شدند.

او افزود: علاوه بر ضوابط ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در راستای افزایش استاندارد‌های لازم تمهیداتی برای حضور کودکان در مهد‌های کودک در نظر گرفته شده است.

عباسی عنوان کرد: ضدعفونی کامل مهد‌های کودک قبل از بازگشایی و در پایان هر روز،  استفاده نکردن از فضا‌های بازی مشترک، حضور پرسنل مهدکودک با وسایل و تجهیزات بهداشتی، نظارت ویژه مربیان بر شستشوی صحیح دست کودکان و موارد نظافتی، تعطیلی برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که به تحرک بالا نیاز دارد، تغییر چیدمان کلاس ها، عدم حضور اولیا و اشخاص متفرقه در محیط مهدکودک، اخذ تعهد از اولیا مبنی بر اطلاع رسانی به مهدکودک در صورت ابتلای نزدیکان کودک به کرونا و پذیرش نکردن کودک در ایام قرنطینه از جمله برخی از این تمهیدات است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان ادامه داد: در شهرستان‌های منطقه سفید و زرد مهد‌های کودک موظف به فعالیت با نصف ظرفیت برای کودکان زیر ۲ سال و ۲ تا ۴ سال بوده و در مناطق سفید برای کودکان ۵ و ۶ سال فعالیت آزاد و در مناطق زرد فعالیت مهد‌های کودک برای کودکان ۵ و ۶ سال با نصف ظرفیت و با اولویت مادران شاغل است.

این مقام مسئول گفت: فعالیت با یک سوم ظرفیت برای کودکان زیر ۲ سال و ۲ تا ۴ سال و فعالیت با نصف ظرفیت برای کودکان پنج تا شش سال با اولویت مادران شاغل، در دستور کار مهد‌های کودک قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.