پروژه آبرسانی به دهستان مشرحات غیزانیه اهواز به بهره برداری رسید

پروژه آبرسانی به دهستان مشرحات غیزانیه اهواز به بهره برداری رسید

روژه آبرسانی به دهستان مشرحات بخش غیزانیه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، صادق حقیقی پور مدیرعامل آب و فاضلاب استان و جمعی از مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.
کد خبر : 605
تاریخ انتشار : شنبه 13 ژوئن 2020 - 18:35
پروژه آبرسانی به دهستان مشرحات غیزانیه اهواز به بهره برداری رسید

از اهواز، امروز، شنبه ۲۴ خردادماه، پروژه آبرسانی به دهستان مشرحات بخش غیزانیه در ۵۵ کیلومتری کلانشهر اهواز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، صادق حقیقی پور مدیرعامل آب و فاضلاب استان و جمعی از مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه افتتاح طرح آبرسانی به دهستان مشرحات بخش غیزانیه اهواز به خبرنگار ما گفت: روز کاری ما طی امروز با بهره بردای طرح‌های آبرسانی آغاز شد، به این صورت که صبح امروز افتتاح پروژه آبرسانی به غیزانیه از تاسیسات شیبان به صفیره و صفیره به نزهه صورت گرفت.

او افزود: هم اکنون نیز با افتتاح این خط لوله، آب مورد نیاز ۳۰ روستا در دهستان مشرحات در بخش غیزانیه تامین خواهد شد که ۱۲ روستای آن بصورت ۲۴ ساعته و ۱۸ روستای دیگر نیز ۱۰ ساعت در طول شبانه روز از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند می‌شوند، ضمن اینکه در منطقه حصیرآباد اهواز که بدلیل ساخت و ساز‌های غیرمجاز از داشتن آب شرب محروم بود، با رفع موانع قانونی در شورای تامین استان و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در خوزستان آبرسانی به این منطقه نیز انجام شد.

شریعتی بیان داشت: همچنین ۲۰ کیلومتر باقیمانده از پروژه آبرسانی از صفیره به نزهه امروز با همکاری پیمانکاری توانمند آغاز گردید و براساس قرارداد منعقد شده با او، پروژه از ۵ جبهه فعال خواهد بود و این قول را به مردم و اهالی مشرحات می‌دهیم که طی ۴۵ تا ۵۰ روز آینده این خط انتقال آب شرب هم به پایان برسد و سراسر بخش غیزانیه برای تامین آب هیچگونه مشکلی نداشته باشد و آب در این بخش پایدار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.