ارائه خدمات غیرحضوری اینترنت پرسرعت در مخابرات خوزستان

ارائه خدمات غیرحضوری اینترنت پرسرعت در مخابرات خوزستان

خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ۲۰۲۰ برای تمام مشترکان از طریق غیرحضوری و از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ ارائه می‌شود.
کد خبر : 575
تاریخ انتشار : جمعه 12 ژوئن 2020 - 18:29
ارائه خدمات غیرحضوری اینترنت پرسرعت در مخابرات خوزستان

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، کاهش رفت و  آمد، صرفه جویی در وقت و هزینه و افزایش سطح سلامت و رفاه جامعه در پی شیوع ویروس کرونا ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: مجموع خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ۲۰۲۰ برای تمام مشترکان از طریق غیرحضوری و از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ ارائه می‌شود.

فلاح زاده با بیان اینکه اپراتور‌های سامانه ۲۰۲۰ منطقه خوزستان به صورت ۲۴ ساعته در ۳ شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند، تصریح کرد: از پاسخگویان مرکز ۲۰۲۰ انتظار دارم با نگرشی نو و با انگیز‌های دوچندان پاسخگوی مردم خوزستان باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پاسخگویان مرکز ۲۰۲۰ از ابتدای سال جاری تاکنون به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تماس و به صورت میانگین روزانه ۲۰ هزار تماس پاسخ داده‌اند، بیان داشت: زمان صف انتظارِ مشترک با مرکز ۲۰۲۰ مخابرات را به صورت میانگین و در شرایط عادی از ۲۰ ثانیه تا ۲ دقیقه است و زمان انتظار مشتریان برای برقراری ارتباط با اپراتور‌ها نسبت به گذشته کاهش نشان می‌دهد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه درصورت نبود مشکلات سخت‌افزاری و بدون نیاز به اقدامات زمان بر در خصوص رفع مشکل مشترک، مدت زمان پاسخگویی به مشتریان نیز کمتر از زمان اعلام شده می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۶ هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است.

او در خصوص بسترسازی سرویس‌های ADSL و VDSL گفت: در بحث VDSL امکانات بسیار خوبی وجود دارد و هم‌اکنون این سرویس را در چندین شهر استان با موفقیت راه اندازی کرده ایم و برای VDSL با هماهنگی لازم با شرکت مخابرات ایران تلاش خواهیم کرد تا نسبت به تامین تجهیزات در دیگر شهر‌های استان، این تکنولوژی راه‌اندازی شود.

فلاح زاده با بیان اینکه مشترکین هرگونه پرداختی را با سامانه ۲۰۰۰ انجام دهند، بیان کرد: وظیفه ما این است سرویس‌های مخابراتی با کیفیت در اختیار مردم بگذاریم و در صورت بروز مشکلات اینترنت سامانه ۲۰۲۰ و برای تلفن ثابت سامانه ۲۰۱۱۷ آماده پاسخگویی به مشترکین هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.