فریدون چال اشتری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه:

جوانان نخبه باید حمایت شوند / شایسته نیست جوانان مستعد پشت چراغ قرمز گل فروشی کنند / خوزستان نیازمند ورود سرمایه است / نخبگان می توانند به رشد و توسعه استان کمک کنند

جوانان نخبه باید حمایت شوند
کد خبر : 5415
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 فوریه 2024 - 19:13
جوانان نخبه باید حمایت شوند / شایسته نیست جوانان مستعد پشت چراغ قرمز گل فروشی کنند / خوزستان نیازمند ورود سرمایه است / نخبگان می توانند به رشد و توسعه استان کمک کنند

یک کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: باید به استعداد و ظرفیت نخبگان خوزستان بیشتر توجه شود لذا یکی از شعارهای اصلی من در ورود به عرصه انتخابات، ارج نهادن به ظرفیت نخبگان است. نخبگان می توانند به رشد و توسعه استان کمک کنند.
دکتر فریدون چال اشتری در گفتگو با خبرنگار ما افزود: اگر نخبگان حمایت شوند و از ظرفیت آنها استفاده شود طبیعتا شاهد اشتغالزایی خوبی برای استان خواهیم بود. از سویی باید موضوع ورود سرمایه و سرمایه گذار به استان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی با بیان اینکه جذب سرمایه منجر به رونق اقتصادی، کارآفرینی و اشتغال می شود گفت: باید جوانان نخبه و مستعد مورد حمایت ویژه قرار گیرند. شایسته نیست جوانان مستعد و ماهر، پشت چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی گل فروشی کنند.
این دکترای حقوق با اشاره به نقش مهم نمایندگان مجلس در توسعه کشور گفت: کار مجلس قانونگذاری است ولی باید بر اجرای قوانین هم نظارت شود تا قانون بخوبی اجرا شود.
دکتر فریدون چال اشتری گفت: استان خوزستان در بخش های مختلف دارای ظرفیت های خوبی است که اگر به این ظرفیت ها بیشتر توجه شود هم باعث توسعه استان می شود و هم زمینه ساز اشتغال زیادی برای جوانان خواهد شد.
وی تاکید کرد: در صورت رای اعتماد مردم و ورود به مجلس تمام توان و ظرفیت خود را برای حمایت از شهر و استانم بکار خواهم گرفت و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در پایان از عموم مردم خواست تا در انتخابات 11 اسفند حضوری پرشور و حماسی داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.