علی اسدی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه:

مطالبات جوانان از اولویت هایم است / نماینده مجلس باید برای مردم مطالبه گری کند / برای تحول آمده ام / شعار دادن برای جوانان فایده‌ای ندارد / جوانان در عمل باید حمایت شوند

مطالبات جوانان از اولویت هایم است
کد خبر : 5410
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فوریه 2024 - 15:06
مطالبات جوانان از اولویت هایم است / نماینده مجلس باید برای مردم مطالبه گری کند / برای تحول آمده ام / شعار دادن برای جوانان فایده‌ای ندارد / جوانان در عمل باید حمایت شوند

یک کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: شعار من برای ورود به عرصه انتخابات پیگیری مطالبات جوانان و نسل جدید است و برای تحول آمده ام. مطالبات جوانان باید از اولویت های نماینده مجلس باشد. شعار دادن برای جوانان فایده‌ای ندارد و باید در عمل از جوانان حمایت کرد.

علی اسدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حمایت از حق و حقوق کشاورزان و باغداران، حمایت از حقوق صنفی معلمان، نیروهای نظامی و انتظامی، کادر درمان و پرستاران از جمله برنامه هایم است که برای تحقق آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه استان خوزستان باید یک استان نمونه و در شان مردم این استان باشد گفت: یک نماینده مجلس می تواند برای تحقق این موضوع نقش مهمی داشته باشد. نماینده مجلس باید با قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین بدنبال پیگیری مطالبه گری برای مردمان شهر و استانش باشد.

این کاندیدای جوان با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان نخبه برای توسعه شهر و استان گفت: جوانان نخبه باید حمایت شوند. اگر نخبگان جوان حمایت شوند می توانند با ایده هایی که دارند زمینه ساز تحول در شهر و استان شوند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.