دعوت مهدی دلامی مسئول انجمن اسلامی خادم الزهرا(س) خوزستان برای مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند

حضور در انتخابات، یک تکلیف الهی است.
کد خبر : 5402
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فوریه 2024 - 9:04
دعوت مهدی دلامی مسئول انجمن اسلامی خادم الزهرا(س) خوزستان برای مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند

مهدی دلامی؛ حقوقدان و مسئول انجمن اسلامی خادم الزهرا(س) خوزستان با صدور پیامی از عموم مردم خصوصا جامعه حقوقدانان استان برای مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.
در بخشی از پیام مهدی دلامی آمده است: مشارکت در انتخابات می‌تواند قدرت ملی را افزایش دهد. حضور حماسی همراه با بصیرت در انتخابات موجب ناامیدی دشمن می شود و همه مردم باید از هم اکنون برای خلق حماسه ای دیگر در انتخابات ۱۱ اسفند آماده شوند. حضور در انتخابات، یک تکلیف الهی برای احقاق حق همگانی و دفاع از جغرافیای دینی و جغرافیایی است.
مشاور ویژه و رئیس دفتر مدیرعامل لوله سازی اهواز افزود: همه باید به صحنه روشنگری، بصیرت آفرینی و جهاد تبیین بیایند و برای تحقق حماسه حضور حداکثری تلاش و مجاهدت کنند. دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه همگانی است. راهبرد انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب با محوریت مشارکت حداکثری عنوان شده است لذا دعوت از دیگران برای حضور در انتخابات، وظیفه و تکلیف همه است و ملت مقاوم ایران با وجود برخی مشکلات اقتصادی، هرگز پشتیبانی از اصل انقلاب را فراموش نمی کنند و این بار هم پرشور و حماسی در انتخابات شرکت می کنند.
مدیرعامل موسسه حقوقی و داوری حامی عدالت معراج در پایان یادآور شد: البته از کاندیداهای انتخابات مجلس می‌خواهیم که برنامه محوری را سرلوحه فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار دهند و برای معیشت مردم هم برنامه داشته باشند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.