محمدرضا باغبانی، فعال اجتماعی:

نمایندگان مجلس نقش مهمی در توسعه شهر دارند / اهواز، باوی، کارون و حمیدیه دارای ظرفیت های زیادی برای توسعه هستند

نمایندگان مجلس نقش مهمی در توسعه شهر دارند
کد خبر : 5376
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 فوریه 2024 - 9:26
نمایندگان مجلس نقش مهمی در توسعه شهر دارند / اهواز، باوی، کارون و حمیدیه دارای ظرفیت های زیادی برای توسعه هستند

یک فعال اجتماعی گفت: انتخاب نمایندگان توانمند و انقلاب باعث توسعه، اشتغال و آبادانی کشور می شود.

محمدرضا باغبانی در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر حضور پرشور و حماسی آحاد و اقشار مختلف جامعه در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: نقش نمایندگان برای توسعه کشور یک نقش مهم و اساسی است و نماینده بعنوان یک قانونگذار می تواند موجبات پیشرفت کشور، استان و شهر را فراهم کند. نمایندگی مجلس یک امانت سنگین است.

این عضو جامعه فرهنگی کشور با بیان اینکه نمایندگان باید دارای تعهد و دانش کافی برای ورود به مجلس را داشته باشند گفت: مجلس یکی از سه رکن نظام است و دارای جایگاه بالایی می باشد که می تواند موجبات عمران، آبادی، اشتغال و محرومیت زدایی در هر منطقه ای را فراهم کند.

محمدرضا باغبانی با اشاره به ظرفیت های کلانشهر اهواز و شهرهای باوی، کارون و حمیدیه برای پیشرفت و توسعه گفت: ضروری است نمایندگان مجلس به موضوعاتی از جمله فاضلاب، آب شرب و سیستم آموزشی این شهرها بیشتر توجه کنند. سیستم آموزشی ابتدایی در این شهرها نیازمند تحول است. باید موضوع ترک تحصیل دانش آموزان آسیب شناسی شود. نمایندگان باید وزرای مربوطه را به شهر حوزه انتخابیه خود دعوت کنند تا از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودها قرار گیرند.

این کارشناس ارشد کشاورزی در پایان با اشاره ظرفیت های خوب بخش کشاورزی در اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: اگر تسهیلات خوبی برای کشاورزان و توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در نظر گرفته شود کشاورزی در مسیر بهبودی قرار خواهد گرفت و زمینه ساز اشتغال بیشتری برای جوانان و روستاییان منطقه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.