مشکل آب روستا‌های شرق غیزانیه حل می‌شود

مشکل آب روستا‌های شرق غیزانیه حل می‌شود

مشکل آب آشامیدنی ۳۵ روستای شرق غیزانیه ظرف ۱۰ روز آینده حل می‌شود
کد خبر : 536
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 ژوئن 2020 - 5:11
مشکل آب روستا‌های شرق غیزانیه حل می‌شود

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با بیان اینکه مشکل آب آشامیدنی ۳۵ روستای شرق غیزانیه ظرف ۱۰ روز آینده حل می‌شود گفت: روستا‌های شرق غیزانیه هنوز مشکل آب شرب دارند و آب آن‌ها از چاه‌های کمتوله رامهرمز تامین می‌شود به دلیل فشار کم، آب به صورت نوبت بندی است.

او بیان داشت: ظرف ۱۰ روز آینده شارحات  به مجتمع آبرسانی رامهرمز متصل می‌شود و آب کمتوله کامل به سمت روستا‌های غیزانیه می‌آید و نگران وضع آب روستای سودان در پایین دست است هستیم اما ۲۰۰ کیلومتر لوله گذاری خطوط آب در روستا‌ها انجام می‌شود که تا حد بسیاری از تنش آبی می‌کاهد.

شریعتی افزود: در سودان حدود ۱۴۰ خانوار سکونت دارند، اگر فشار آب در مجتمع آبرسانی شارحات به اندازه کافی بود با یک خط لوله پنج کیلومتری آب به روستای سودان نیز خواهد رسید و نوسازی کل خط انتقال آب از اقدامات در دست اجرا است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تا حل مشکل کامل آب آشامیدنی روستا‌های شرق غیزانیه تانکر‌های آبرسان روزانه ۱۵۰ سرویس آب به این منطقه منتقل می‌کنند تصریح کرد: برای حل مشکل آب شرب در سایر روستا‌ها نیز یک کار جهادی با محوریت شرکت آب و فاضلاب و استانداری درحال اجرا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.