کاندیدای عضو ائتلاف نواندیشان انتخابات کانون کارشناسان دادگستری خوزستان:

باید به صیانت از جایگاه کارشناسان دادگستری توجه شود / توزیع عادلانه کار از مطالبات کارشناسان دادگستری است

باید به صیانت از جایگاه کارشناسان دادگستری توجه شود
کد خبر : 5320
تاریخ انتشار : شنبه 11 نوامبر 2023 - 11:16
باید به صیانت از جایگاه کارشناسان دادگستری توجه شود / توزیع عادلانه کار از مطالبات کارشناسان دادگستری است

کاندیدای عضو ائتلاف نواندیشان انتخابات کانون کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان، شعار این ائتلاف را شفافیت، همدلی و کارآمدی برشمرد گفت: صیانت ویژه از جایگاه کارشناسان دادگستری از اولویت ها و اهداف اصلی ائتلاف نواندیشان است.
کامران صفرزاده توجه به صیانت از جایگاه کارشناسان رسمی دادگستری را ضروری خواند و گفت: ائتلاف نواندیشان در اهداف و برنامه های خود توجه ویژه ای به این موضوع دارد و در صورت موفقیت در انتخابات پیش رو، تمام تلاش خود را برای عملی شدن آن بکار خواهد گرفت.
وی حمایت از حق و حقوق کارشناسان رسمی دادگستری، توزیع عادلانه کار بین کارشناسان دادگستری، توسعه خدمات رفاهی، توسعه دوره های آموزشی و همچنین تعامل با مرکز کارشناسان رسمی دادگستری را از جمله اهداف و برنامه های ائتلاف نواندیشان در انتخابات کانون کارشناسان دادگستری خوزستان برشمرد و گفت: توزیع عادلانه کار از مطالبات کارشناسان دادگستری است. این ائتلاف برای عملی شدن این اهداف برنامه های زیادی دارد.
گفتنی است ائتلاف نواندیشان انتخابات کانون کارشناسان دادگستری خوزستان از عبدالحمید حق بین، کامران صفرزاده، عیسی قلی حمزه پور، بهروز تجلی، اردشیر شاهمرادی و اردشیر زاهدپور تشکیل شده است. این انتخابات روز پنجشنبه هفته جاری بصورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.