حفاری بیش از ۳ هزار متر چاه نفت و گاز انجام شد

حفاری بیش از ۳ هزار متر چاه نفت و گاز انجام شد

۳ هزار و ۵۹۳ متر عملیات حفاری افقی و جهت دار چاه‌های نفت و گاز در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور در ۲ ماه نخست امسال صورت گرفت.
کد خبر : 523
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 ژوئن 2020 - 19:14
حفاری بیش از ۳ هزار متر چاه نفت و گاز انجام شد

علی دقایقی مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۳ هزار و ۵۹۳ متر عملیات حفاری افقی و جهت دار چاه‌های نفت و گاز در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور در ۲ ماه نخست امسال صورت گرفت.

او افزود: در این مدت همچنین با ایجاد ۷ حفره نسبت به انجام ۳۷۳ متر مغزه گیری که برای بررسی و شناخت سنگ و لایه‌های مخزن صورت می‌پذیرد، اقدام شده است.

دقایقی اظهار داشت: همسو با عملیات ویژه در بخش خدمات ویژه نیز متخصصان و کارکنان مجرب این مدیریت در مدت مذکور، موفق به انجام ۴۴ عملیات نمودارگیری درون چاهی، ۸۱ عملیات نمودارگیری سطحی و ۴۹ عملیات چاه پیمایی و نصب ادوات سرچاهی شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: این شرکت در زمان حاضر از بزرگترین ناوگان خدمات نمودارگیری درون چاهی و نمودارگیری سطحی و حفاری جهت دار کشور برخوردار و برای ارائه خدمات تخصصی به شرکت‌های متقاضی و پروژه‌های کلید در دست آمادگی کامل دارد.

مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: این مدیریت با بهره مندی از فناوری‌های روز صنعت راهبردی حفاری و بالغ بر ۹۰۰ نفر نیروی انسانی با تجربه و توانمند، افزون بر ۱۵ نوع خدمات فنی تخصصی به شرکت‌های نفتی در مناطق عملیاتی خشکی و دریا ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به عملیات حفاری جهت دار و افقی، جهت یابی حفاری، مغزه گیری، گذر از جداره، مشبک کاری، نمودارگیری درون چاهی، نمودارگیری حین حفاری، نمودارگیری سطحی، چاه پیمایی، تکمیل چاه و نصب ادوات سرچاهی اشاره کرد.

دقایقی اذعان داشت: شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، نفت فلات قاره، مهندسی و توسعه نفت، نفت و گاز اروندان، نفت و گاز پارس و تعدادی از شرکت‌های بخش خصوصی از شمار شرکت‌هایی هستند که از خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران استفاده می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.