پیام قدردانی حجت الاسلام دکتر جامعی از ابراز همدردی اقشار مختلف در پی درگذشت خواهر گرامی

پیام قدردانی حجت الاسلام دکتر جامعی از ابراز همدردی اقشار مختلف در پی درگذشت خواهر گرامی
کد خبر : 5191
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 ژانویه 2023 - 10:04
پیام قدردانی حجت الاسلام دکتر جامعی از ابراز همدردی اقشار مختلف در پی درگذشت خواهر گرامی

حجت الاسلام دکتر محمدامین جامعی از فعالین اجتماعی و اساتید دانشگاه با صدور پیامی از ابراز همدردی اقشار مختلف مردم و نیز مسئولین که با ارسال پیام تسلیت و شرکت در مراسم تشییع، ترحیم و یادبود خواهر گرانقدرشان که موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند؛ تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: در مقام این همه ابراز محبت و همدردی وصف ناپدیر، زبانم قاصر است و از درگاه حضرت حق می‌خواهم تا توان پاسخگویی به این همه لطف و محبت را داشته باشیم.

در اینجا لازم می‌دانم از اظهار لطف و محبت اقشار مختلف مردم، اصناف و مسئولین از جمله نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان، زعیم محترم حوزه های علمیه، امامان محترم جمعه موقت اهواز، امامان محترم جمعه شهرستانها، روحاینت معظم، طلاب گرامی، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، دانشجویان عزیز، نمایندگان محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا، همکاران و مدیریت محترم سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و کارگزاران گرامی، مدیریت محترم راه آهن ناحیه جنوب، جمعیت محترم هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت نفت، نهاد صلح سازش کشور، بسیج حقوقدانان، قضات شریف، وکلای محترم، مشاورین و کارشناسان محترم حقوقی و دادگستری، مدیریت محترم سازمان تعزیرات حکومتی خوزستان، کانون صنفی سراسری موسسات حقوقی و داوری کشور، سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، مدیریت محترم بانک مسکن استان، کارکنان محترم بانک ملت استان، دانشگاهها و مراکز علمی استان، معاونین محترم استانداری خوزستان، سادات جلیل القدر، جامعه محترم کشاورزان و مهندسین کشاورزی، هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)، هیئت خدام اهل بیت(ع)، ادارات محترم دولتی، عمومی و انقلابی، بازاریان شریف، احزاب سیاسی، نیروهای محترم نظامی و انتظامی، اهالی محترم رسانه و اهل قلم، موسسات حقوقی و داوری و همه عزیزانی که با حضور در مراسم تشییع، ختم، ارسال پیام و یا به هر طریق دیگری اظهار همدردی نمودند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم. اذعان دارم که زبان قدردانی و شکرگذاری تمام و کمال در برابر محبت ها و عنایات شما بزرگواران در فقدان خواهر عزیزم قاصر است. از خداوند متعال برای تمامی عزیزان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم. در خاتمه از حضرت باریتعالی توفیق مشارکت در امور خیر مسألت می نمایم.

 

اقل العباد: محمد امین جامعی – اهواز

اصانها الله عن الامراض و الاعواز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.