نمره قبولی کمیته امداد شوشتر در حمایت از نیازمندان

قطره هایی که دریا می شوند، این جمله را می توان عین خدمات کمیته امداد بیان کرد، صندوق صدقات ها، نذورات مردمی و ... وقتی کنار هم قطره قطره جمع می شوند و دریا می شوند و در نهایت به دست نیازمندانی می رسد که چشم امید فراوانی به حمایت های مردمی دارند.
کد خبر : 503
تاریخ انتشار : شنبه 6 ژوئن 2020 - 6:48
نمره قبولی کمیته امداد شوشتر در حمایت از نیازمندان

قطره هایی که دریا می شوند، این جمله را می توان عین خدمات کمیته امداد بیان کرد، صندوق صدقات ها، نذورات مردمی و … وقتی کنار هم قطره قطره جمع می شوند و دریا می شوند و در نهایت به دست نیازمندانی می رسد که چشم امید فراوانی به حمایت های مردمی دارند.

در این بین رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شوشتر با درایت و برنامه ریزی صحیح و با شناسایی افراد نیازمند در طرح های مختلف از جمله رزمایش کمک های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان و در ایامی که ویروس کرونا مشاغل فراوانی را تحت شعاع قرار داده، توانست با همکاری و همراهی پرسنل خدوم این اداره بخشی از مشکلات و نیازهای جامعه نیازمند شهرستان شوشتر را مرتفع سازد.

آری به راستی خداوند هم سمیع هست هم علیم و طبیعتا این شب و روزها که صرف خدمات رسانی می شود را در پرونده اعمال هر کسی ثبت و ضبط می کند و اینها جز دعای خیر و عاقبت بخیری نمی تواند چیزی دیگر به همراه داشته باشد.

کارنامه عملکرد کمیته امداد شوشتر در خدمت به محرومان قابل توجه است و طی یکسال اخیر به مدیریت علی طیبی منشا خدمات فراوانی برای خانواده های نیازمند و محروم شوشتر بوده است. طیبی با مدیریتش در کمیته امداد امام خمینی(ره) شوشتر نشان داد که اشراف خوبی به کار و خدمت برای رسیدگی به محرومان دارد و در طول دوران خدمت خود توانسته بخش عمده ای از نیازمندان را حمایت کند و تحت پوشش قرار دهد. همچنین با برنامه ریزی مناسبِ رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شوشتر شاهد اعتمادسازی و تعامل خوب بین این نهاد مردمی با دستگاه‌ها و خیران در سطح شهرستان هستیم.

در خصوص ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان کمیته امداد شوشتر هم باید گفت که سهم کمیته امداد شهرستان در ایجاد اشتغال پایدار قابل توجه است و در این مسیر شاهد دستاوردهای خوبی مانند حرکت به سمت خودکفایی مددجویان، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و انحرافات در بین اقشار آسیب‌ پذیر و کوچ مددجویان روستایی به شهرها و رونق در مناطق روستایی شوشتر هستیم. در واقع کمیته امداد امام خمینی(ره) شوشتر در تحقق اقتصاد مقاومتی با اشتغالزایی مددجویان عملکرد خوب و درخشانی داشته و پیشگام است. همچنین خدمات رسانی کمیته امداد شوشتر به مددجویان در حوزه های مختلف مسکن، پوشاک، تامین جهیزیه، ازدواج، تحصیل و آموزش قابل تقدیر است و البته کارنامه این نهاد در توانمندسازی مددجویان که به رفع فقر و محرومیت در جامعه منجر می شود، درخشان و قابل توجه است.

کمیته امداد امام خمینی(ره) شوشتر در زمینه اشتغالزایی مددجویان طی یکسال اخیر عملکرد خوبی داشته است. در واقع کمیته امداد شوشتر با کمک عزت مندانه به نیازمندان و اینکه زمینه ای فراهم کند تا با تسهیلاتی، این قشر جامعه روی پای خود بایستند و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شوند ارزشمند و قابل تقدیر است. استقلال اقتصادی نیازمندان شوشتر را می توان دستاورد عملکرد خوب کمیته امداد برشمرد. یکی از کارهای خوب کمیته امداد شوشتر این است که در مسجد و محله مراکز نیکوکاری ایجاد کرده که باعث ایجاد همدلی بین فقیر و غنی شده است و فاصله طبقاتی را کم رنگ می کند. از طرفی افزایش انفاقات و کمکهای مردمی به کمیته امداد شوشتر نتیجه اعتماد سازی این نهاد در جامعه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.