جلوگیری از آتش زدن زباله و ضایعات در اندیمشک

جلوگیری از آتش زدن زباله و ضایعات در اندیمشک

شریفی فر شهردار اندیمشک به پرسنل خدماتی این اداره دستور داد از آتش زدن زباله، سرشاخه، چمن، ضایعات به منظور جلوگیری از وقوع آتش سوزی در پارک‌ها و فضای سبز در شهر خودداری نمایند
کد خبر : 500
تاریخ انتشار : جمعه 5 ژوئن 2020 - 17:01
جلوگیری از آتش زدن زباله و ضایعات در اندیمشک

 

شریفی فر شهردار اندیمشک به پرسنل خدماتی این اداره دستور داد از آتش زدن زباله، سرشاخه، چمن، ضایعات به منظور جلوگیری از وقوع آتش سوزی در پارک‌ها و فضای سبز در شهر خودداری نمایند.

او  به مدیران مناطق ۷ گانه و پرسنل شرکت راهیان فردا اعلام کردند در صورت مشاهده این موضوع طبق مقررات و ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

شهردار اندیمشک گفت: بر اساس ماده ۴۵ قانون حفاظت از مراتع، جنگل‌ها و فضا‌های سبز، آتش زدن در جنگل‌ها و پارک‌های طبیعی  بدون اخذ اجازه و نظارت دقیق ماموران مربوطه کاملاً ممنوع است و در صورت بی مبالاتی یا ایجاد حریق در این مکان ها، فرد مرتکب به مراجع قضایی معرفی شده و به حبس از ۳ تا ۶ ماه محکوم خواهد شد.

او با بیان اینکه به استناد اصل ماده ۴۶ این ماده قانونی، هر فردی که مبادرت به روشن کردن آتش در کنار تنه درختان کند، به زندان از ۳ ماه تا مدت یک سال محکوم خواهد شد، افزود: در ماده ۴۷ قانون حفاظت از مراتع و جنگل‌ها و فضا‌های سبز نیز تاکید شده اگر فردی در سطوح جنگل و مرتع به صورت عمد آتش سوزی به وجود آورد، شعب دادگاه مجرم را به زندان از سه ماه تا شش سال محکوم خواهد کرد.

شریفی فر تصریح کرد: حفاظت از فضای سبز، محیط زیست و جنگل‌ها نه تنها از مهمترین وظایف شهرداری بحساب می‌آید، بلکه این تکلیف شرعی و انسانی ماست که با جدیت در این خصوص اقدام نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.