25 آتش نشان اهوازی کرونا گرفتند

۲۵ آتش نشان اهوازی کرونا گرفتند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت : در این روز‌ها عملیات‌های سازمان آتش نشانی بیشتر شده و نیرو‌های آتش نشان بیشتر از ماه‌های گذشته در معرض ابتلا به کرونا ویروس قرار دارند.
کد خبر : 489
تاریخ انتشار : جمعه 5 ژوئن 2020 - 16:52
۲۵ آتش نشان اهوازی کرونا گرفتند

ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به ابتلا ۵۲ آتش‌نشان اهوازی به ویروس کرونا گفت: ۵ نفر از آن‌ها در جریان عملیات‌های ۷ روز گذشته دچار این بیماری شده‌اند.

او بیان داشت: در این روز‌ها عملیات‌های سازمان آتش نشانی بیشتر شده و نیرو‌های آتش نشان بیشتر از ماه‌های گذشته در معرض ابتلا به کرونا ویروس قرار دارند.

قنبری اظهار کرد: پیش از این نیز ۱۹ نفر از پرسنل یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی که یکی از نیرو‌های آن به کرونا مبتلا شده بود، برای آزمایش به بیمارستان رازی معرفی شدند که آزمایش یکی از آن‌ها مثبت اعلام شد، همچنین تست کرونای یک آتش نشان دیگر ۲۲ اردیبهشت ماه مثبت اعلام گردید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه نیرو‌های آتش نشان باوجود تمامی خطرات احتمالی ناشی از حوادث و ویروس کرونا همواره برای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، اذعان داشت: باتوجه به فرا رسیدن فصل گرما و احتمال بروز حوادث ناشی از اتصال برق، ایستگاه‌های آتش نشانی اهواز جهت خدمت رسانی از آمادگی بالایی برخوردارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.