توسعه صنعت پتروشیمی در شهر اولین‌ها

توسعه صنعت پتروشیمی در شهر اولین‌ها

لوله گاز باید برای فرآیند تولید به کارخانه رسیده می شد وطی بازدیدی که از این کارخانه داشتیم نزدیک ۹۹ درصد کار انجام شده و پیشرفت فیزیکی داشته فقط جزئیاتی در خصوص آزمایشگاه دارد که به زودی با همت همه عوامل به بهره برداری می رسد.
کد خبر : 399
تاریخ انتشار : جمعه 29 می 2020 - 16:28

اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: پروژه گاز ورودی به مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان بسیار عظیم در صنعت پتروشیمی با هدف تولید آمونیاک است در چند سال گذشته احداث شد و اکنون شاهد آن هستیم که مراحل پایانی خود را طی می کند.

او بیان داشت: با همکاری تلاش خستگی ناپذیر در این خطه از کشور داشتند توانستیم آب و گاز را به این منطقه برسانیم و یک خط لوله آب  کیلومتری از پشت سد احداث و در مخازن بزرگ پتروشیمی ذخیره می شود سپس با کمک فیلترینگ پمپاژ و بخار تولید می کند و وارد کارخانه می شود.

افتخاری افزود: لوله گاز باید برای فرآیند تولید به کارخانه رسیده می شد وطی بازدیدی که از این کارخانه داشتیم  نزدیک ۹۹ درصد کار انجام شده  و پیشرفت فیزیکی داشته فقط جزئیاتی در خصوص آزمایشگاه دارد که به زودی با همت همه عوامل به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور تصریح کرد: ان شاءالله با بهره برداری از مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان با تولید خود بتواند گامی مفید در صنعت کشور برداشته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.