مسعود خسروی حاجیوند کاندیدای ششمین دوره شورای شهر اهواز:

برای خدمت به مردم کاندید شورای شهر شده ام / مردم باید در تصمیمات شهری مشارکت داده شوند / عضو شورای شهر باید با پوتین و کلاه ایمنی دنبال حل مشکلات مردم باشد

عضو شورای شهر باید با پوتین و کلاه ایمنی بدنبال حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنها باشد.
کد خبر : 3919
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 ژوئن 2021 - 12:05
برای خدمت به مردم کاندید شورای شهر شده ام / مردم باید در تصمیمات شهری مشارکت داده شوند / عضو شورای شهر باید با پوتین و کلاه ایمنی دنبال حل مشکلات مردم باشد

عضو شورای شهر باید با پوتین و کلاه ایمنی بدنبال حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنها باشد.

مسعود خسروی حاجیوند کاندیدای ششمین دوره شورای شهر اهواز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اعضای شورای شهر باید از جنس مردم باشند و با درک نیازها و مطالبات مردم برای تحقق آنها تلاش کنند. برای خدمت به مردم کاندید شورای شهر شده ام.

وی با بیان اینکه سطح توقعات مردم اهواز از شورای شهر بسیار پایین آمده است گفت: توقع مردم در حداقل است و مردم انتظار دارند به کمترین خواسته های آنها در شهر پاسخ داده شود.

وی تاکید کرد: در صورت موفقیت در انتخابات و ورود به شورای شهر تمام تلاشم را برای خدمت به مردم به کار می گیرم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.

وی صداقت، راستگویی و شجاعت را از مهمترین ویژگی های یک عضو شورای شهر برشمرد و گفت: شورای شهر باید یک شهردار خوب انتخاب کند.

این کاندیدای ششمین دوره شورای شهر اهواز گفت: سطح توقعات مردم از شورای شهر پایین آمده است. باید شورای شهر بدنبال کارهایی باشد که مردم را خوشحال کند و برای تحقق این هدف باید از مشارکت مردم استفاده کند.

مسعود خسروی حاجیوند بر لزوم تشکیل شورایاری در مناطق و محلات مختلف شهر اهواز تاکید کرد و گفت: باید در هر محله یک تیم 10 نفره بعنوان شورایاری آن محله تشکیل شود و این تیم بعنوان واسطه با شورای شهر باشد و مسائل، مشکلات و مطالبات آن محله را به شورای شهر اطلاع دهد.

وی با بیان اینکه مردم اهواز شایسته ی بیشترین حمایت ها از سوی مجموعه شورای شهر هستند گفت: اگر همین انتظارات حداقلی مردم اهواز را برآورده کنیم مطمئن باشید رضایتمندی آنها را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: شورای پشت میزنشین به درد مردم اهواز نمی خورد و فایده ای برای مردم نخواهد داشت. عضو شورای شهر باید با پوتین و کلاه ایمنی بدنبال حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنها باشد.

مسعود خسروی حاجیوند در پایان گفت: اگر با انتخاب مردم آگاه و فهیم اهواز به شورای شهر وارد شوم تمام تلاش خود را برای تحقق اهدافی که دارم به کار خواهم گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.