یک کارشناس رسمی دادگستری خوزستان:

گفتمان عدالت طلبی آیت الله رییسی به کشور کمک می کند / مردم با مشارکت در انتخابات 28 خرداد حماسه ساز شوند

مردم با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات 28 خرداد حماسه ساز شوند.
کد خبر : 3885
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 ژوئن 2021 - 11:00
گفتمان عدالت طلبی آیت الله رییسی به کشور کمک می کند / مردم با مشارکت در انتخابات 28 خرداد حماسه ساز شوند

یک کارشناس رسمی دادگستری خوزستان با بیان اینکه مردم همواره ثابت کرده اند که پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند ابراز امیدواری کرد: مردم با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات 28 خرداد حماسه ساز شوند.
امید فراز با تاکید بر اینکه در شرایط امروز نیازمند یک رییس جمهور انقلابی و جهادی هستیم گفت: امیدواریم مردم فهیم و آگاه با حضور گسترده در انتخابات، زمینه را برای فعالیت یک دولت انقلابی فراهم کنند.
وی افزود: ضروری است که یک دولت قوی با تکیه بر ظرفیت های داخلی کشور و نیروی انسانی جوان، متعهد و متخصص در کشور تشکیل شود.
وی با اشاره به گفتمان عدالتخواهی آیت الله رییسی و آثار مثبت آن در دستگاه قضایی گفت: ایشان در دستگاه قضا ثابت کرد برای مبارزه با بی عدالتی و ناکارآمدی هیچ خط قرمزی وجود ندارد. آیت الله رییسی در خصوص گفتمان عدالت طلبی دارای سابقه درخشان مدیریتی است و در قوه قضائیه هم منشا تحولات بزرگی بود.
وی افزود: برای بهبود شرایط و معیشت مردم نیازمند یک دولت انقلابی با گفتمان عدالتخواهی هستیم که بتواند این گفتمان را در کشور مدیریت کند.
این کارشناس رسمی دادگستری با اشاره به دستاوردهای ارزشمند سند تحول قضایی گفت: این سند که در زمان ماموریت آیت الله رییسی و با هدف دستیابی به عدالت و افزایش اعتماد عمومی تدوین و منتشر شد دارای آثار و برکات بسیار مثبتی بود. شفاف‌ سازی، اجرای عدل و گسترش آن، پیگیری حقوق عامه مردم، هوشمند کردن دستگاه قضا و تشدید نظارت برای پیشگیری از جرم از جمله محورهای مهم سند تحول قضایی در راستای صیانت از حقوق عامه است.
امید فراز در پایان بر ضرورت حضور گسترده در انتخابات 28 خرداد تاکید کرد و گفت: حضور حماسی مردم باعث ناامیدی دشمنان و از سویی نشان دادن اقتدار نظام و انقلاب می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.