یک کارشناس رسمی دادگستری خوزستان:

کشور نیازمند یک رییس جمهور عدالتخواه است / آیت الله رییسی در عدالتخواهی دارای کارنامه خوبی است

یک کارشناس رسمی دادگستری خوزستان گفت: کشور نیازمند یک رییس جمهور انقلابی است.
کد خبر : 3848
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 ژوئن 2021 - 8:39
کشور نیازمند یک رییس جمهور عدالتخواه است / آیت الله رییسی در عدالتخواهی دارای کارنامه خوبی است

یک کارشناس رسمی دادگستری خوزستان گفت: کشور نیازمند یک رییس جمهور انقلابی است.

اسماعیل بهادری در گفتگو با خبرنگار ما افزود: برای تشکیل یک دولت انقلابی که بتواند گفتمان انقلاب اسلامی را تقویت و احیا کند و کشور را در مسیر پیشرفت و شکوفایی قرار دهد نیازمند یک رییس جمهور انقلابی، شجاع، عدالتخواه و ولایتمدار هستیم.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی در خصوص صفاتی مانند انقلابی بودن، شجاعت، ضد فساد بودن، عدالتخواه و ولایتمدار بودن دارای کارنامه و عملکرد خوبی بوده است گفت: این ویژگی ها باعث شده تا اقبال عمومی به گفتمان او و برنامه های او از جایگاه خوبی برخوردار باشد.

وی مقابله با فساد، مردمی بودن، توجه به محرومین، توجه به ظرفیت های داخلی و حمایت از تولید را از مهمترین ویژگی های آیت الله رییسی برشمرد و گفت: وضعیت کنونی کشور به گونه ای است که بنظر می رسد تنها یک رییس جمهور انقلابی و عدالتخواه می تواند به بهبود شرایط و معیشت مردم کمک کند و ضمن احترام به سایر کاندیداها به اعتقاد بنده بهترین گزینه در این شرایط برای گرفتن سکان اجرایی کشور آیت الله رییسی است چون او شخصیتی ولایتمدار و دلسوز نظام و انقلاب است.

اسماعیل بهادری گفت: آیت الله رئیسى در قوه قضاییه عملکرد درخشانی در حوزه مبارزه با فساد و حمایت بخش تولید داشت. به اعتقاد بنده آیت الله رئیسى با تقویت گفتمان مبارزه با فساد و داشتن یک مدیریت جهادی در قوه مجریه کشور می تواند زمینه ساز توسعه و تحول عظیم در کشور باشد.

وی در پایان از عموم مردم بویژه جامعه کارشناسان دادگستری خوزستان خواست تا در روز 28 خرداد با حضور حماسی و گسترده خود در پای صندوق های رای بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.