رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان:

مشارکت شهروندان در انتخابات مایه اقتدار نظام است / لزوم مشارکت فعال مردم در انتخابات 28 خرداد

مشارکت و حضور گسترده شهروندان در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری مایه عزت و اقتدار نظام است.
کد خبر : 3835
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 ژوئن 2021 - 8:15
مشارکت شهروندان در انتخابات مایه اقتدار نظام است / لزوم مشارکت فعال مردم در انتخابات 28 خرداد

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان گفت: مشارکت و حضور گسترده شهروندان در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری مایه عزت و اقتدار نظام است.

محمد کرم زاده در گفتگو با خبرنگار ما، انتخابات 28 خرداد را یک انتخابات مهم و سرنوشت ‌ساز برای کشور برشمرد و گفت: ضروری است مردم بصیر و آگاه ایران در این انتخابات حضور و مشارکت فعال و گسترده ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات این دوره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: مردم همواره کنار انقلاب و آرمان های نظام بوده اند و وفاداری خود را ثابت کرده اند و در 28 خرداد امسال نیز با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر حماسه ساز خواهند شد.

وی تاکید کرد: از مردم فهیم بویژه جوانان انتظار می رود با هوشیاری کامل و بررسی برنامه های کاندیداها به کسی رای دهند که در راه خدمت به مردم کارنامه و سابقه خوبی از خود به جا گذاشته باشد.

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان بر لزوم اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: مردم انقلابی ایران بارها ثابت کرده اند که در صحنه‌های مختلف حضور فعالی دارند.

کرم زاده گفت: انتخابات یک موضوع بسیار مهم است که در سرنوشت کشور موثر است.

 وی در پایان با دعوت از تمام اقشار جامعه بویژه جامعه کارشناسان دادگستری خوزستان برای حضور پرشور و گسترده در انتخابات 28 خرداد ابراز امیدواری کرد مردم فهیم و بصیر در انتخابات پیش رو حضوری چشمگیر و حماسی داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.