سید علی مرعشی از فعالین اجتماعی:

مصوبات شورای شهر باید در راستای حمایت از تولید باشد / برای حمایت از تولید باید از ظرفیت شورای شهر استفاده شود / شورای شهر از تولیدکنندگان حوزه شهری حمایت کند / لزوم اجرای طرح حمایت از مشاغل خانگی توسط شورای شهر اهواز

باید شورای شهر مصوباتی در راستای حمایت از تولید داشته باشد.
کد خبر : 3810
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 ژوئن 2021 - 12:12
مصوبات شورای شهر باید در راستای حمایت از تولید باشد / برای حمایت از تولید باید از ظرفیت شورای شهر استفاده شود / شورای شهر از تولیدکنندگان حوزه شهری حمایت کند / لزوم اجرای طرح حمایت از مشاغل خانگی توسط شورای شهر اهواز

یک فعال اجتماعی گفت: باید شورای شهر مصوباتی در راستای حمایت از تولید داشته باشد.
سید علی مرعشی با اشاره به شعار سال تحت عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: شهروندان در تحقق شعار سال از جایگاه بالایی برخوردارند لذا شورای شهر در راستای تحقق شعار سال باید بدنبال ایجاد مصوباتی در راستای تولید و حمایت از تولیدکننده باشد.
وی با بیان اینکه مخاطب شعار سال تنها بخش های تولیدی و اقتصادی و صنعتی نیستند گفت: شهروندان و اعضای شورای شهر هم نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند و برای عملی شدن این موضوع باید شورای شهر تلاش کند تا طرح هایی در راستای حمایت از تولید مصوب کند.
این حقوقدان با بیان اینکه پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و آموزشی از جمله اهداف و وظایف شورای شهر است گفت: شورای شهر می تواند در راستای تسهیل خدمات رسانی به مردم و افزایش منابع مالی مصوباتی داشته باشد.
وی بر لزوم نقش حمایتی شورای شهر از تولیدکنندگان حوزه شهری تاکید کرد و گفت: شورای شهر باید برای تحقق اهداف و برنامه های خود از همکاری و مشارکت مردم بهره ببرد. باید در این خصوص کمیسیون های تخصصی شورای شهر تلاش بیشتری داشته باشند.
وی گفت: شورای شهر باید طرحی را برای حمایت از مشاغل خانگی و تولیدی اجرا و مصوب کند و شهرداری هم باید از طرح حمایت از مشاغل خانگی دفاع کند و در حمایت از آن از هیچ تلاشی دریغ نکند. این طرح نقش مهمی در حمایت از تولیدات خانگی داشته و در سالی که تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده می تواند منجر به توانمندسازی شهروندان و بویژه اقشار کم درآمد شود.
مرعشی با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری باید بدنبال حمایت واقعی از کار و تولید باشند گفت: برای حمایت از تولید باید از توانمندی و ظرفیت شورای شهر استفاده شود.
وی در پایان با بیان اینکه چاره‌ای جز حمایت از این تولیدکنندگان نداریم گفت: حمایت از تولید سبب رونق اقتصادی می شود.

 

سید علی مرعشی / خرداد 1400 – اهواز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.