ایجاد شغل برای جوانان خوزستانی با کمک بنیاد برکت

ایجاد شغل برای جوانان خوزستانی با کمک بنیاد برکت

اجرای بیش از ۵ هزار طرح و ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی از سوی بنیاد برکت
کد خبر : 375
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 می 2020 - 18:37
ایجاد شغل برای جوانان خوزستانی با کمک بنیاد برکت

سیدجعفر حجازی رئیس بنیاد برکت خوزستان گفت: برای سال ۹۹، اجرای بیش از ۵ هزار طرح و ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی از سوی بنیاد برکت در نظر گرفته شد که طرح‌های اشتغال‌زا اجتماع محور از طریق کمیته اشتغال شهرستان تصویب و تایید می‌شوند؛ همچنین سقف تسهیلات برای هر فرد کارآفرین ۴۰۰ میلیون ریال است.

او بیان داشت: ۴ هزار و ۶۸۸ طرح، پارسال با حجم سرمایه‌گذاری و مشارکت ۴ هزار و ۴۰۸ میلیارد ریال در خوزستان تحقق یافت که منجر به بیش از ۱۴ هزار فرصت شغلیدر زمینه‌های پرورش دام سبک و سنگین، مشاغل خرد خانگی، صنایع دستی، کاشت زعفران، پرورش قارچ، قالی بافی، ایجاد گلخانه، تولید پوشاک بود.

حجازی تصریح کرد: این بنیاد برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته روستایی، با تمرکز بر اشتغال اجتماع محور نسبت به شناسایی، بازدید میدانی، اهلیت سنجی و … کارآفرینان اقدامکرده و متناسب با طرح‌های اشتغال‌زا تسهیلات قرض الحسنه اعطا می‌کند.

رئیس بنیاد برکت خوزستان ادامه داد: بنیاد برکت از طریق وام حمایتی راه را برای مردم در مسیر تولید هموار می‌کند که لازمه این اقدام ارتباط بین مردم و ستاد است.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم با اعتبارات مطلوب این ستاد در حوزه اشتغال‌زایی شاهد جهش خوبی در رونق تولید و رفع بیکاری مناطق استان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.