پیام سید بهروز مشعشعیان بمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی / روابط عمومی در تحولات مدیریت شهری نقش مهمی دارد

سید بهروز مشعشعیان از حقوقدانان، فعالین اجتماعی - فرهنگی و اساتید دانشگاه با صدور پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
کد خبر : 3642
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 می 2021 - 10:33
پیام سید بهروز مشعشعیان بمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی / روابط عمومی در تحولات مدیریت شهری نقش مهمی دارد

سید بهروز مشعشعیان از حقوقدانان، فعالین اجتماعی – فرهنگی و اساتید دانشگاه با صدور پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

در این پیام آمده است: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نشان از اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی و ارتباطات است. توسعه بدون اطلاع رسانی و آگاهی بخشی امکان پذیر نیست. روابط عمومی‌ ها با شناسایی مشکلات و موانع موجود بعنوان مظهر اراده و مطالبات به‌ حق شهروندان در استان خوزستان هستند. در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، تلاشگران عرصه روابط عمومی وظیفه سنگینی برای تحقق این شعار دارند. روابط عمومی در تحولات مدیریت شهری هم نقش مهمی دارد و باید به موضوع ارتباط با شهروندان بعنوان صاحبان اصلی شهر توجه کنیم.

روابط عمومی در مجموعه مدیریت شهری از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که با تک تک مردم شهر در ارتباط است. ضمن اینکه اعضای شورای شهر باید تعامل و ارتباط خوبی با شهروندان داشته باشند و از تمام رویدادهایی که در شهر رخ می دهد آگاه باشند و به حق و حقوق شهروندان رسیدگی کنند چون ارتباط مستقیم مجموعه شورا و شهرداری با شهروندان منجر به پایش مشکلات شهری می شود و مشارکت عمومی را هم افزایش می دهد. نقش روابط عمومی در پاسخگویی به مطالبات شهروندان بسیار مهم است.

اینجانب فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالین و تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک عرض نموده و ضمن تقدیر و تشکر از خدمات فعالان این عرصه برای آنها از خدای بزرگ آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی در راستای رشد و توسعه‌ استان خوزستان گام بردارند.

 

سید بهروز مشعشعیان / فعال اجتماعی و فرهنگی – حقوقدان و استاد دانشگاه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.