پیام سید علی مرعشی بمناسبت روز شوراها

سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی را به کلیه برادران و خواهران عضو شوراهای شهر و روستا در اقصی نقاط استان خوزستان تبریک می گویم.
کد خبر : 3530
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آوریل 2021 - 19:30
پیام سید علی مرعشی بمناسبت روز شوراها

سید علی مرعشی از فعالین حقوق شهروندی با صدور پیامی ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز شوراها گفت: تعامل و گفتگو یکی از مبانی اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مقام معظم رهبری همواره بر استفاده از خرد جمعی در تصمیم گیری ها تاکید دارند.

وجود شوراها نشان از جایگاه و نقش مهم مردم در مشارکت برای ساخت آینده ای بهتر است. شوراهای اسلامی اگر بخوبی بتوانند به وظایف خود عمل کنند می توانند زمینه ساز آبادانی و عمران شهر شوند و سهم زیادی در پیشبرد برنامه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، اقتصادی، بهداشتی و … داشته باشند. واگذاری مسئولیت ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است. تصمیم‌گیری بر پایه مشورت و خرد جمعی از توصیه‌های قرآن کریم و امامان معصوم(ع) بوده است.

اینجانب سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی را به کلیه برادران و خواهران عضو شوراهای شهر و روستا در اقصی نقاط استان خوزستان تبریک گفته و امیدوارم شوراها با همراهی و مشارکت مردم بتوانند باعث توسعه و آبادانی استان شوند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، شوراها بتوانند بهترین بستر را برای تحقق شعار سال فراهم ‌آورند.

 

سید علی مرعشی / اردیبهشت 1400 – اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.