کرونا همچنان در خوزستان

کرونا همچنان در خوزستان

در ۲۴ شبانه روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۸۱ نفر برسد.
کد خبر : 351
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 می 2020 - 17:10
کرونا همچنان در خوزستان

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز درخصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و آمار ابتلا به آن در استان خوزستان گفت: علیرغم هشدار‌های نسبت به رعایت نکات بهداشتی و خودداری از تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری در مکان‌های شلوغ، همچنان شاهد افزایش ابتلا شهروندان در نقاط مختلف استان به این بیماری کرونا هستیم.

او افزود: در نتیجه بیماریابی قوی و فعالیت شبانه روزی آزمایشگاه‌های نمونه گیری و غربالگری کرونا ویروس، در ۲۴ ساعت گذشته نتیجه آزمایش ۵۷۲ نفر دیگر در استان مثبت اعلام شد و با احتساب این تعداد، شمار مبتلایان به ۱۱ هزار و ۶۲۰ نفر رسید که نشان دهنده وضعیت قرمز خوزستان است.

احسان پور با بیان اینکه ۴۱۸ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۱۵۴ بیمار نیز بستری شدند، اظهار داشت: در حال حاضر ۸۰۶ بیمار در بیمارستان‌های استان خوزستان تحت درمان هستند، ضمن اینکه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۱۰ هزار و ۳۳۳ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز، در ۲۴ شبانه روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۸۱ نفر برسد.

او بیان کرد: با توجه به اعلام بازگشایی ادارات و فعالیت اصناف کم خطر، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری، همچنان مورد تاکید است و تنها راه ریشه کنی این بیماری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.