اعلام برنامه‌های فرهنگی شهرداری اهواز در عید سعید فطر

اعلام برنامه‌های فرهنگی شهرداری اهواز در عید سعید فطر

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری گفت: ستادی تحت عنوان ستاد استقبال از عید سعید فطر با دعوت از هنرمندان و جمعی از فعالان فرهنگی در محل معاونت تشکیل گردید.
کد خبر : 319
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 می 2020 - 18:04
اعلام برنامه‌های  فرهنگی شهرداری اهواز در عید سعید فطر

حجت الاسلام و المسلمین سید علی جزایری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری گفت: با توجه به اهمیت عید سعید فطر در شهر اهواز، با آغاز ماه مبارک رمضان، ستادی تحت عنوان ستاد استقبال از عید سعید فطر با دعوت از هنرمندان و جمعی از فعالان فرهنگی در محل معاونت تشکیل گردید.

او افزود: در ستاد استقبال از عید سعید فطر، مقرر گردید طرح‌های معاونت آماده سازی گردیده و سایر مناطق با استفاده از فضا‌های شهری به صورت یکپارچه نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

حجت الاسلام جزایری بیان داشت: طرح اول اجرای نورافشانی در سه نقطه از شهر اهواز است. نقاط موردنظر شامل مجتمع ورزشی غدیر، پارک مالیات و پارک کوهساران است که در شب عید سعید فطر از ساعت ۲۲ نورافشانی‌ها آغاز می‌شود. طرح دوم، ایده پردازی، طراحی و اجرای چندین طرح شاد و مناسبتی ویژه عید سعید فطر است؛ که با توجه به شیوع ویروس کرونا، زحمات شبانه روزی کادر‌های درمانی و نیرو‌های جهادی در طراحی‌ها به خوبی دیده شده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تصریح کرد: با توجه به اهمیت عید سعید فطر، برنامه ریزی‌های مناسبی جهت استفاده از فضاسازی در ستاد استقبال از عید سعید فطر صورت گرفت. طرح‌های امسال با سال‌های گذشته کاملا متفاوت بوده و جهت بهره برداری از سایر فضا‌های شهری، هماهنگی مناسبی با معاونت خدمات شهری، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سازمان زیباسازی صورت پذیرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.