پای محیطبان خوزستانی فدای حفاظت از محیط زیست شد

پای محیطبان خوزستانی فدای حفاظت از محیط زیست شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان از حمایت‌های مالی و قضایی و همچنین اعطای خدمات بیمه‌ای به محیط بانی که قطع عضو شد، خبر داد.
کد خبر : 273
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 می 2020 - 15:14
پای محیطبان خوزستانی فدای حفاظت از محیط زیست شد

محمدجواد اشرفی مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص سید امین هادی پور، محیط بان خوزستانی حادثه دیده گفت: پارسال، قوانین خوبی تصویب شد که محیط بانان چنانچه در حین عملیات دچار سانحه شوند مانند ماموران نیروی انتظامی از مزایا و امتیازات استفاده کنند.

او با بیان اینکه همچنین پوشش‌های بیمه‌ای خوبی برای محیط بانان ترتیب داده شده است که در صورت وقوع حادثه از نظر مالی مورد حمایت قرار گیرند و برای درمان هیچ گونه هزینه‌ای متحمل نشوند، اظهار داشت: در سال‌های گذشته نیز ماموران محیط بان در استان و سراسر کشور مورد حمله قرار گرفتند و منجر به نقص عضو و حتی فوت ماموران شده است که امیدواریم برخی قوانین مصوب شده در این زمینه به مرحله اجرا درآیند و حمایت بیشتری از محیط بانان صورت گیرد.

اشرفی با اشاره به اینکه افراد متخلف در همه جای استان وجود دارند و همه ماموران محیط بان در خطر مواجهه با این متخلفان هستند، افزود: از مسئولان انتظار داریم پوشش‌های حمایتی مناسبی برای این محیط بانان درنظر بگیرند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان اذعان داشت: این محیط بان که در درگیری با متخلفان آسیب دید و منجر به نقص عضو او شد، همکاری خود را با حفاظت محیط زیست ادامه خواهد داد، اما در سمت اجرایی قادر به کار نخواهد بود و در سمت ستادی ادامه کار می‌دهد.

سید امین هادی‌پور، محیط بان گتوندی ۲۶ فروردین ماه در کیوسک محیط بانی مورد هجوم افراد متخلف قرار گرفت که در درگیری با این متخلفان آسیب دید و پس از یک ماه درمان و بستری پای راست خود را از دست داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.