بازدید معاون دادستان اهواز از طرح ساماندهی بازارچه صدف

بازدید معاون دادستان اهواز از طرح ساماندهی بازارچه صدف

معاون دادستان اهواز همراه با مدیر شهردار منطقه یک اهواز از طرح ساماندهی بازارچه صدف و پروژه‌های عمرانی شهرداری در محله کوی مشعلی بازدید کردند.
کد خبر : 261
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 می 2020 - 8:57
بازدید معاون دادستان اهواز از طرح ساماندهی بازارچه صدف

یاسین کاوه پور مدیر شهردار منطقه یک اهواز گفت: کوی مشعلی به تازگی و طی ماه‌های اخیر به منطقه یک شهرداری اهواز ملحق گردید و یکی از مهمترین درخواست‌ها و نیاز‌های ساکنین کوی مشعلی روکش و لکه گیری آسفالت است که با پیگیری‌های انجام شده و پس از مرتفع شدن موانع و زیرسازی معابر روکش آسفالت و لکه گیری معابر محله کوی مشعلی در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

او بیان داشت: دستفروشی از دیرباز در ایران وجود داشته است، اما امروز مصادیق متفاوتی از آن از جمله بساط گستری، دوره‌گردی و دستفروشی در لفظ عام همگی با عنوان دستفروشی قلمداد می‌شوند.

کاوه پور بیان داشت: این کار عمدتا در معابر صورت می‌گیرد و مدیریت شهری برابر قانون وظیفه دارد از معابر نسبت به ساماندهی این افراد صیانت کند که برای حل این معضل بعد از مکاتبات دو سویه با سازمان مشاغل شهرداری اهواز جهت ساماندهی دستفروشان بازارچه صدف دو محل در دستور کار این منطقه قرار گردید.

مدیر شهردار منطقه یک اهواز  تصریح کرد: یکی زمین جنب خدمات شهری این منطقه واقع در خیابان ادهم جنب بازارچه صدف و پارک ربیع در نظر گرفته شد که تعدادی از دستفروشان در محل زمین جنب خدمات شهری و بقیه در محل پارک ربیع مستقر گردند که بعد از طرح پیشنهادی جهت زدن سایبان در محل در دستور کار این شهرداری و سازمان مشاغل قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح با توجه به وضعیت نابسامان بازارچه و نارضایتی مردمی، با برنامه‌ریزی و جلسات مختلفی با نهاد‌های مختلف برگزار و ساماندهی کامل این بازارچه بعد از چندین سال در دستور کار این منطقه قرار گرفت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.