سید علی مرعشی از حقوقدانان خوزستان:

در آبگرفتگی 98 نباید تمام تقصیر را به گردن شاعری و مریدی انداخت / برخی مشکلات اهواز، مشکل زیرساختی است / 6 ماهه نمی توان مشکل آبگرفتگی اهواز را حل کرد

منطقی نیست در پرونده آب گرفتگی سال 98 تمام تقصیرها را گردن شاعری و مریدی بیندازیم.
کد خبر : 2605
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 ژانویه 2021 - 20:13
در آبگرفتگی 98 نباید تمام تقصیر را به گردن شاعری و مریدی انداخت / برخی مشکلات اهواز، مشکل زیرساختی است / 6 ماهه نمی توان مشکل آبگرفتگی اهواز را حل کرد

سید علی مرعشی از حقوقدانان خوزستان در واکنش به اتهامات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون محکومیت قضایی شهردار و مدیر سابق آبفاضلاب اهواز گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی از ریاست این دو نگذشته بود که شاهد آبگرفتگی بودیم لذا منطقی نیست در پرونده آب گرفتگی سال 98 تمام تقصیرها را گردن شاعری و مریدی بیندازیم.

وی گفت: با توجه به اینکه رای دادگاه قطعی نیست و امکان شکسته شدن این رای در مرحله تجدید نظر وجود دارد لذا ممکن است این احکام در مراحل بعدی با بررسی‌های بیشتر و نظرات کارشناسی در دادگاه تجدید نظر تغییر کند.

مرعشی گفت: البته این چنین احکام قضایی را باید گامی مهم در جهت پاسخگو کردن مسئولان شهری در خصوص مشکلات کلانشهر اهواز دانست ولی باید به این نکته توجه کرد که برخی مشکلات اهواز در واقع مشکلات زیرساختی است که از سالها پیش در اهواز وجود داشته اند و به آبگرفتگی‌های سطح شهر منجر شده اند.

این حقوقدان خوزستان تاکید کرد: البته نباید انتظار داشت برخی مشکلات اهواز از جمله مشکل آبگرفتگی را بتوان شش ماهه حل کرد. مشکل آبگرفتکی اهواز یک مشکل سطحی نیست و اصلاح آن طبیعتا زمان بر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.